Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har i år som i fjor tatt meg fri fra jobb Fredag 1.juni, for å reise til Gol! Regner med å reise hjemmefra ved 11-12 tiden. Er det mange andre fra Oslo,Akershus og omegn som skal oppover på den tia?? Kunne jo vært moro og fått samlet en gjeng å kjørt sammen oppover!

Er det no intr. for dette?

Kjørte ifjor oppover alene(kona er med,men ikke sammen med noen andre biler ).Var vel på Gol ved 15-16 tia. Tok noen røykepauser og en matbit på vei oppover.Fremme i god tid til å få innlosjert seg, før det er grilling nede ved elven.

Kunne feks. sagt at vi avtalte ett avreisetidspunkt fra ett bestemt sted. Så kunne de som er intr. i dette og har mulighet for å reise på dagtid bare møtt opp. Jeg kjører Olavsgaard,Gjelleråsen,Jevaker,Hønefoss,Gol.

Kunne feks. møtes på Olavsgaard kl 12??

Vet at mange fra Oslo avd. reiser Torsdag,men noen blir det vel på Fredag å.

Noen meninger eller andre forslag til dette??

Posted

Har i år som i fjor tatt meg fri fra jobb Fredag 1.juni, for å reise til Gol! Regner med å reise hjemmefra ved 11-12 tiden. Er det mange andre fra Oslo,Akershus og omegn som skal oppover på den tia?? Kunne jo vært moro og fått samlet en gjeng å kjørt sammen oppover!

Er det no intr. for dette?

Kjørte ifjor oppover alene(kona er med,men ikke sammen med noen andre biler ).Var vel på Gol ved 15-16 tia. Tok noen røykepauser og en matbit på vei oppover.Fremme i god tid til å få innlosjert seg, før det er grilling nede ved elven.

Kunne feks. sagt at vi avtalte ett avreisetidspunkt fra ett bestemt sted. Så kunne de som er intr. i dette og har mulighet for å reise på dagtid bare møtt opp. Jeg kjører Olavsgaard,Gjelleråsen,Jevaker,Hønefoss,Gol.

Kunne feks. møtes på Olavsgaard kl 12??

Vet at mange fra Oslo avd. reiser Torsdag,men noen blir det vel på Fredag å.

Noen meninger eller andre forslag til dette??

Det er en del fra sverige som snakker m å kjøre via Oslo. Hør på mbsca. Litt tidlig, kanskje?

Posted

Hadde vært moro det om jeg det blir til at vi kommer oss avgårde. Men, jeg synes Rv7 er noe så inni gamperæva kjedelig at jeg har alltid tatt veien via Dokka til Fagernes og over Golsfjellet til Gol. Men blir det et svært følge kan jeg vel alltids la meg overtale :)

Posted

Hadde vært moro det om jeg det blir til at vi kommer oss avgårde. Men, jeg synes Rv7 er noe så inni gamperæva kjedelig at jeg har alltid tatt veien via Dokka til Fagernes og over Golsfjellet til Gol. Men blir det et svært følge kan jeg vel alltids la meg overtale :)

Enig i den, nå kjører jeg fra Jessheim da, og jeg drar oppover på Torsdag...

Posted

Lurer fælt på å ta meg fri den dagen jeg og, selvom jeg slutter tidlig (klokka 13.30)

Om folk kjører rv 35 over roa, så kunne jeg tenke meg å slenge meg på ved jessheim/gardermoen

Posted

Lurer fælt på å ta meg fri den dagen jeg og, selvom jeg slutter tidlig (klokka 13.30)

Om folk kjører rv 35 over roa, så kunne jeg tenke meg å slenge meg på ved jessheim/gardermoen

I følge "gulesider" så er korteste vei for meg å kjøre via branbu-hønefoss-sokna-gol

Så blir vel trolig kanskje den veien jeg tar oppover torsdag.. har tatt meg fri på torsdagen også jeg, så jeg drar vel oppover i 11-12 tiden tenker jeg...

Kan vi ikke alle møtes på McDonalds ved jessheim/E6 da og kjøre derifra.

Posted

FrodeS! Du har det med å ta deg fri den dagen. ;)

Synes det høres ut som en god ide å samle endel på mcdonnal der ja. :)

Lurer litt på hvilken bil jeg skal ta!? 86-230E eller 90-300TE? "alle har sett den godt brukte 300en, "ingen" har sett den godt brukte 230en.  8-[

Posted

Det Frode hentydet til, da han skrev:

Litt tidlig, kanskje?

...var at det kanskje er litt tidlig å høre med de på MBSCA-forumet... Da vi tross alt bare er i januar enda... Frode reiser oppover torsdagen han, da han jo som kjent sitter i en viktig posisjon i Styret - og han er uunnværlig den dagen!!  8)

Posted

Ahh.. han må det han ja. hehe.

Uansett så kan vi organisere oss  vi som ønsker å kjøre over gardermoen. :)

Mitt nummer er 91635675. Bare å ringe eller sende melding.

Posted

Er det da snakk om å dra på Torsdag ??

Jeg kan godt motta mail adr til alle som skal oppover torsdag og kunne tenke seg å kjøre via Gardermoen en eller annen vei til Gol ...

Det er noen som drar oppover torsdagen ja! Men det er nok endel som kommer til å reise først på fredag, grunnet jobb osv...

Uansett - de som reiser fredag - kan ikke dere prøve å "alliere" dere med de svenskene som kommer til å reise (følge litt med på MBSCA-forumet) oppover på fredagen, og kjøre sammen med dem?

Posted

Lurer litt på hvilken bil jeg skal ta!? 86-230E eller 90-300TE? "alle har sett den godt brukte 300en, "ingen" har sett den godt brukte 230en.  8-[

Må prøve å komme meg avgårde fredag jeg også.

Et bilde fra 2005, da Eivind og jeg sto og ventet på en eller annen vi skulle møte på MCD Jessheim.

DSC03329.JPG

Intervjuet av RB ble vi også. 5 på gata med spørsmålet "har du nok motor i bilen din?".

Posted

Må prøve å komme meg avgårde fredag jeg også.

Et bilde fra 2005, da Eivind og jeg sto og ventet på en eller annen vi skulle møte på MCD Jessheim.

DSC03329.JPG

Intervjuet av RB ble vi også. 5 på gata med spørsmålet "har du nok motor i bilen din?".

Hvis dere skulle møte ham/hun på McD, hvorfor sto dere da uten for Esso ??

Posted

Hvis dere skulle møte ham/hun på McD, hvorfor sto dere da uten for Esso ??

Det er nå kanskje snakk om 50 meter unna, da. Vedkommende stakk avgårde før oss uansett, men vi fikk nå nyte en burger hver i ro og mak, også ble vi jo kjendiser med bilde av oss og bilen i RB :)

Posted

Og konklusjonen i den 5 på gata-greia var at vi med mercedes var de eneste som var fornøyd med motoreffekt. (min 180 hk og 255nm, Frode sin på 147hk og 265nm)

Nok OT.

Skal prøve å alliere oss med de svenskene som ikke kommer E18 inn og kjører gjennom Oslo-Sandvika. Gidder ikke kjøre gjennom byen når det er 3 mil kortere for meg over gardermoen,Roa

• 1 month later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...