KjetilP Posted February 21, 2017 Share Posted February 21, 2017 Noen som vet om det kan lagres forskjellige stillinger på sete, ratt, speil og kanskje temperatur ettersom hvilken nøkkel som låser opp bilen? Bilen har kode 275(memory pakke). Er en E klasse 2014 mod. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toalmar Posted February 22, 2017 Share Posted February 22, 2017 Det vil jeg tro er mulig. Det snakkes i hvert fall om at man kan gjøre dette på andre merker, så det gjelder helt sikkert Mercedes også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilP Posted February 22, 2017 Author Share Posted February 22, 2017 Ja, men hvordan finner en ut at det går eller ikke? Hadde vært høvelig om noen hadde gjort dett og viste svaret. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasT Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Står det ikke i instruksjonsbok? Står nøye beskrevet i boka på min gamle S8, så burde jo være på en 212... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 På 211 gjøres dette i instrumenthuset, under SETTINGS -> CONVENIENCE - finner du noe slikt i din 212? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilP Posted February 23, 2017 Author Share Posted February 23, 2017 På 211 gjøres dette i instrumenthuset, under SETTINGS -> CONVENIENCE - finner du noe slikt i din 212? Det er ikke min bil(onkel av meg), men skal sjekke om den har det. Men isåfall, hvordan koder jeg hver nøkkel til forskjellige sete stillinger? Har selv 211 med memory pakke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted February 24, 2017 Share Posted February 24, 2017 På 211 gjøres dette i instrumenthuset, under SETTINGS -> CONVENIENCE - finner du noe slikt i din 212? Det er ikke min bil(onkel av meg), men skal sjekke om den har det. Men isåfall, hvordan koder jeg hver nøkkel til forskjellige sete stillinger? Har selv 211 med memory pakke. Du koder ikke hver enkelt nøkkel, men sier at du ønsker såkalt "key-dependant settings", altså at innstillingene skal være slik eller slik avhengig av hvilken nøkkel som brukes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts