Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vet ikke hvor godt bildene viser det men... I mine øyne ser den litt rødere ut i virkeligheten. Her var det lys rett på bil.

IMG_20170303_190947.thumb.jpg.6fe225d0a08f106101e27360face3ada.jpg

IMG_20170303_190941.thumb.jpg.425636e186866c6dfa87d3a05dac9745.jpg

IMG_20170303_190926.thumb.jpg.2f363220d45247e6538b41e49f3f3730.jpg

IMG_20170303_190914.thumb.jpg.5cd9df06861bcaad0ba0b8ab86972204.jpg

• Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Vil anbefale 589 Jupiterrød. Utrolig fin farge på 205, men den koster ca 35000kr da den egentlig ikke er på W205. Da får du en av veldig få 205 i verden med knallrød farge. I Norge (muligens verden) er det kun to stykker 205 med denne fargen per dags dato, begge hos Elverum Sport Bilsalg (Kan sende bilde av bilen hvis det er ønskelig). Innvendig ville jeg selv gått for Ash Wood eller Carbon, og svarte std seter ( Hvertfall hvis bilen er rød eller en annen sterk farge utvendig) . Uansett hva du går for får du hvertfall en råkul bil! :D

Kult forslag! Har til gode å se en 205 i jupiterrød ja... Hyancinthrød var mulig å bestille på C63 i starten, men er nå kuttet - egentlig ikke veldig mange farger å velge mellom i standard sortimentet... Send gjerne bilde av en i Jupiter!

Ellers hadde jeg sort ask i forrige 205 jeg hadde, så vil nok gå for noe annet nå. Blir enten karbon midtkonsoll eller glassfiber som på bildet. Siste er tøffere i virkeligheten enn på bilder.

Sort nappaskinn innvendig er også tøft, men jeg er litt usikker på holdbarheten til de lysegrå alcantara feltene i dørene som følger med. Har 2 små barn og tenker at lys alcantara (som også er i bakdørene) ikke er helt gunstig da... Mulig det ikke er noe problem men...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted

Vil anbefale 589 Jupiterrød. Utrolig fin farge på 205, men den koster ca 35000kr da den egentlig ikke er på W205. Da får du en av veldig få 205 i verden med knallrød farge. I Norge (muligens verden) er det kun to stykker 205 med denne fargen per dags dato, begge hos Elverum Sport Bilsalg (Kan sende bilde av bilen hvis det er ønskelig). Innvendig ville jeg selv gått for Ash Wood eller Carbon, og svarte std seter ( Hvertfall hvis bilen er rød eller en annen sterk farge utvendig) . Uansett hva du går for får du hvertfall en råkul bil! :D

Kult forslag! Har til gode å se en 205 i jupiterrød ja... Hyancinthrød var mulig å bestille på C63 i starten, men er nå kuttet - egentlig ikke veldig mange farger å velge mellom i standard sortimentet... Send gjerne bilde av en i Jupiter!

Ellers hadde jeg sort ask i forrige 205 jeg hadde, så vil nok gå for noe annet nå. Blir enten karbon midtkonsoll eller glassfiber som på bildet. Siste er tøffere i virkeligheten enn på bilder.

Sort nappaskinn innvendig er også tøft, men jeg er litt usikker på holdbarheten til de lysegrå alcantara feltene i dørene som følger med. Har 2 små barn og tenker at lys alcantara (som også er i bakdørene) ikke er helt gunstig da... Mulig det ikke er noe problem men...

Nå skal bilder være oppe. Hvis du tar denne: AU-611] ARTICO kunstskinn / DINAMICA black microfibre, så skal det vel ikke være noe lysegrått alcantara noen steder...

Posted

Nå skal bilder være oppe. Hvis du tar denne: AU-611] ARTICO kunstskinn / DINAMICA black microfibre, så skal det vel ikke være noe lysegrått alcantara noen steder...

Takk! :-)

Skal ha memoryseter, og det får man ikke med standardinteriør...

• 1 month later...
Posted

Grattis med enda råere bil Ser du har problemer med fargevalg også. Jeg syntes brilliantblå med nattpakke var tøft på C43'n jeg prøvde. Men kona er allergisk mot blå bil.. Kanskje ikke like fin i all slags vær. Hvit og svart ville jeg ikke ha, men hvit på sedan er ikke så verst.. Selenite Grey er safe, men skulle ønske den var litt mørkere... Matt selenite er tøft, men håpløst ift vedlikehold.... Ikke lett, litt få farger å velge i

Sent fra min D5503 via Tapatalk

Posted

Grattis med enda råere bil Ser du har problemer med fargevalg også. Jeg syntes brilliantblå med nattpakke var tøft på C43'n jeg prøvde. Men kona er allergisk mot blå bil.. Kanskje ikke like fin i all slags vær. Hvit og svart ville jeg ikke ha, men hvit på sedan er ikke så verst.. Selenite Grey er safe, men skulle ønske den var litt mørkere... Matt selenite er tøft, men håpløst ift vedlikehold.... Ikke lett, litt få farger å velge i

Enig, kunne gjerne vært litt fler fargevalg. Jeg likte Palladiumsølv bedre enn Selenitgrå som erstattet den... Selenitgrå funker bra, men utrolig mange MB i den for tiden.

Digger Brilliantblå, men forblir nok hvit på meg, litt fordi det er en enklere farge å vedlikeholde, men også som for din del - pga kona... :-)

Posted

Bilen går i lås for endringer om en ukes tid, tror den ender opp som bestilt - i polarhvit med sort/red pepper nappaskinn og karbondetaljer innvendig og utvendig. Tror det blir tøft og litt annerledes :-)

Ekstremt spent på resultatet og første gang jeg ser den ved henting i Sindelfingen! Kribler litt nå...

Posted

Enig, kunne gjerne vært litt fler fargevalg. Jeg likte Palladiumsølv bedre enn Selenitgrå som erstattet den... Selenitgrå funker bra, men utrolig mange MB i den for tiden.

Digger Brilliantblå, men forblir nok hvit på meg, litt fordi det er en enklere farge å vedlikeholde, men også som for din del - pga kona... :-)

Trodde Selenit grå erstattet Tenorite grå, som jeg har i dag? Men jeg ser at ingen av dem er å få lengre, så den har kanskje erstattet begge... Enig i at det er mange Selenitgrå. Personlig synes jeg Palladiumsølv er kjedeligere. Brilliantblå med sort optikk var derimot tøff, men, men... Noen kompromisser må man leve med, viktig med fornøyd kone også  :D

Hvit sedan med sort optikk eller karbondetaljer er jo tøft! Er ikke så fan av stasjonsvognen i hvit, men sedan derimot..

Posted

Er det ikke Designofarger å få? Vil ikke det være noe som skiller ut bilen senere ved salg?

Magno-fargene krever haukeøyne og veldig forsiktig vask. Riper gjør vondt i sjelen

Posted

Lite farger å velge mellom på C63, etter at de kuttet ut hyacinth rød også så er det ikke mange fargene igjen... Vurderte lenge Brilliantblå, men bilen gikk i lås i dag og forblir da Polar hvit. Tror det blir bra, hvit med sort/rødt skinn + karbon interiør/eksteriør.

Nå kommer ikke sommeren fort nok! :-)

Posted

Jeg kjenner ikke fargene her, så det var ment som et spørsmål fra min side. Er det ikke noen kule farger med "vanlig" lakk?  Eller koster det skjorta?

Man kan forsåvidt få hvilke farger man vil, men det koster + at man da må vente lenger på bilen, det har ikke jeg lyst til nå :-P

• 1 month later...
Posted

Da er (endelig) bilen ferdig produsert, en måned på overtid. Like før jeg ga opp og valgte noe annet, igjen... Men nå står den klar i Tyskland og venter på meg, håper å få hentet den innen midten av juli.

Har lagt bilen inn i Mercedes Me appen allerede :-)ffa43e9d3f7594277cc849edef17413f.jpg

Posted

Ja, det var noe til venting. Har tatt tid detta. Tipper det klør litt nå  :lol:

Grattis

Har fått testet tålmodigheten ja Bestilte bil i august/september, får den i juli

• 2 weeks later...
Posted

Imponerende utvikling på parken din når jeg ser på det du har ratta som x-er i signaturen din 8)

Hvit er rått på denne. Gratulerer hinsides! 8)

Selv er jeg vel en drømmer, men sitter på gjerdet og klarer for eksempel ikke selge GL til fordel for noe annet fordi jeg liker den og fordi jeg hater tanken på å investere i noe som MDG i posisjon kan finne på å forby dagen etter at jeg handler.

Mest av alt angrer jeg på salget av min C36 for et par år siden.

Kudos til deg som går all in her!