hlieberg Posted February 20, 2017 Posted February 20, 2017 Ser det i enkelte tester har vært omtalt at C-klassen har noe knirkelyd/ulyd fra dashbord eller midtkonsoll. Har ikke merket noe spesielt til dette før, men har begynt å merke meg det den siste tiden. Spesielt når motoren "presses" litt forsiktig er det en tydelig vibrasjonslyd/durelyd fra midtkonsoll/dashbord et sted. Noen andre som har merket dette, evt. forsøkt å få det utbedret? Quote
C200T 4M Posted February 20, 2017 Posted February 20, 2017 Hei. Eg også hadde dette og det viste seg å komme fra ventilasjons-spjeld inni dashbordet. Så på min S205 -15 måtte hele dashbordet ut for å skifte disse. nå er det lydløst.Men nå har det el-justerbare rattet mitt begynt å lage knirkelyder når det går opp og ned ved ut/innstigning.... Quote
hlieberg Posted February 21, 2017 Author Posted February 21, 2017 Såpass ja... En "normal" person ville kanskje ikke tenkt over det en gang, men når det kommer til bil, så er ikke jeg "normal", hehe.. Irriterende når man først legger merke til det. Takk, da har jeg noe spesifikt til den lokale BOS-forhandler, og det tror jeg kan være lurt der i gården... Quote
S204 Posted March 9, 2017 Posted March 9, 2017 Jeg har litt knirk i rammen rundt instrumenter, ofte mer ved kaldt bil i minusgrader. Quote
hlieberg Posted March 10, 2017 Author Posted March 10, 2017 Jeg har litt knirk i rammen rundt instrumenter, ofte mer ved kaldt bil i minusgrader. Ok. Ikke helt knirkefrie Mercedes'ene heller, altså... Merker det er noen ganger jeg hører mer til lyden enn andre. Kona skjønte ikke hva jeg pratet om. Lyd?? Hehe Quote
hlieberg Posted March 10, 2017 Author Posted March 10, 2017 Er det mindre lyd når fruen ikke er med ? 😱 Haha, har jeg ikke tenkt på. Ingen skravling i alle fall Quote
Recommended Posts