Guest Dan-n.aasum Posted February 20, 2017 Posted February 20, 2017 Hei alle sammen, fikk en underlig feil hær om dagen. Plutselig sluttet kompressoren å gi luft etter å ha leita bilen rundt etter sikringer fant jeg en... 40 amp som var tatt kvelden, byttet den å fikk liv i kompressoren, men så... den vil ikke løfte bilen, virker nesten som om bilen nekter og slippe luft inn i belgene... litt som om magnet ventilen i belgene nekter og åpne? Noen som har vært borti det? Kompressoren går ubeskrivelig lenge, og kan finne på å gå en stund etter at bilen er stoppet, mistenker at relé har hengt seg opp? Eventuelt at kompressoren ikke klarer og levere nok luft? Noen som har noen tips og råd til hvor jeg kan begynne å feilsøke, får luft ut til fordelinga bak, men synes det var vel lite trykk i det systemet, og kompressoren blir meget varm.... Quote
Simen Malerbakken Posted February 20, 2017 Posted February 20, 2017 Hei alle sammen, fikk en underlig feil hær om dagen. Plutselig sluttet kompressoren å gi luft etter å ha leita bilen rundt etter sikringer fant jeg en... 40 amp som var tatt kvelden, byttet den å fikk liv i kompressoren, men så... den vil ikke løfte bilen, virker nesten som om bilen nekter og slippe luft inn i belgene... litt som om magnet ventilen i belgene nekter og åpne? Noen som har vært borti det? Kompressoren går ubeskrivelig lenge, og kan finne på å gå en stund etter at bilen er stoppet, mistenker at relé har hengt seg opp? Eventuelt at kompressoren ikke klarer og levere nok luft? Noen som har noen tips og råd til hvor jeg kan begynne å feilsøke, får luft ut til fordelinga bak, men synes det var vel lite trykk i det systemet, og kompressoren blir meget varm.... Høres mer ut som defekt kompressor, sjekk timeteller og trykkoppbygging, er den forholdsvis ny er det jo greit, men er den gammel og har gått i mange timer er det ofte bedre å bare kjøpe en ny kompressor. Quote
Recommended Posts