S-MO Posted February 17, 2017 Share Posted February 17, 2017 Har nå gjort jobben med å bytte gass-akkumulatoarar på 124a, bytta olje og fått det tett og fint, dempar fint no Når eg skulle regulere nivåen, samt kjøre systemet litt for å få ut all luft, kjørte den til topps, og der stod den Det ser ut som olja ikkje går tibake frå demparen, og dermed senka bilen. Er det virkelig ventilen som sitter fast? Eg har prøvd å kjøre den omstendelig, men den ser ut til å berre fungere oppover, og den er skyyyhøg no bak Slipper eg ut trykket via luftenippelen senka den seg med en gong no, men har snart ikkje meir olje å fylle på no Noken tips? Synst denne bilen har våre litt humørsjuk på nivåreguleringa bak sida eg kjøpte den/senka den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndyP Posted February 18, 2017 Share Posted February 18, 2017 Har du sjekket at staget som forbinder ventil og stab.stag ikke har løsnet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-MO Posted February 18, 2017 Author Share Posted February 18, 2017 Har du sjekket at staget som forbinder ventil og stab.stag ikke har løsnet? Ja, som sagt har eg prøvd å kjøre den manuellt fleire gongar på ventilen, men den går berre en vei ser det ut som No er ventilen stillt litt lavare enn den skal vere, så nivåreguleringa fungerer ikkje som den skal.. Spørst om ventilen må takast opp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Malerbakken Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Har du sjekket at staget som forbinder ventil og stab.stag ikke har løsnet? Ja, som sagt har eg prøvd å kjøre den manuellt fleire gongar på ventilen, men den går berre en vei ser det ut som No er ventilen stillt litt lavare enn den skal vere, så nivåreguleringa fungerer ikkje som den skal.. Spørst om ventilen må takast opp To ting her, enten har noen fylt feil olje, eller så er det feil returrør, det er to typer returrør til bilen, en med reduksjon i og en uten, hva din bil skal ha må jeg evt slå opp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts