Adventus Posted February 16, 2017 Share Posted February 16, 2017 Må være tett, ønskes kjøpt 1981 mod 92622023/94128000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted February 17, 2017 Share Posted February 17, 2017 Hvis du ikke får tak på, har du vurdert å bare bytte den ut med en elektrisk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adventus Posted February 17, 2017 Author Share Posted February 17, 2017 ja det kan være en mulighet, men etter montert repsett og i tillegg brukt gjengetape på stussene så oppdager jeg at den fortsatt produserer luft. dette ser jeg ved at når jeg ruser motoren opp ser jeg luftbobler drar igjennom de gjennomsiktige plastslangene. jeg aner rett og slett ikke hva som gjør det. det er ikke lekkasje fra tanken fordi jeg tar dieselen rett fra en liten kanne i motorrommet. når motoren blir varm står den å humper på tomgang. virker nesten som den går på 4 syl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Da drar du dieselen kun gjennom pumpa? På min litt nyere sitter det også en varmeveksler for å varme dieselen før pumpa. Her begynte den å lekke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts