Toolman Posted February 14, 2017 Posted February 14, 2017 Hei, Min C180 Kompressor med automatgear ville idag plutselig ikke starte. Etter å ha vært parkert i et par timer skjedde ingenting når jeg prøvde å starte den. Merket ingenting galt når jeg parkerte. Starter går ikke, men alle lys på dashbordet virker normalt. Prøvde med startkabler uten at dette hjalp. Kan det være startsperren? Takk for svar Quote
Tor Anton Posted February 14, 2017 Posted February 14, 2017 Prøv å lås og lås opp igjen bilen å prøv på nytt. Skjer det ikke noe mere så prøv å sett girspaken i N å prøv, å gjerne tilbake i P om det ikke skjer noe. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
Toolman Posted February 14, 2017 Author Posted February 14, 2017 Hei har prøvd det, men det hjalp ikke. Girspaken lar seg ikke flytte, så det er antakeligvis ikke særlig positivt. Quote
RuneT Posted February 15, 2017 Posted February 15, 2017 Hei har prøvd det, men det hjalp ikke. Girspaken lar seg ikke flytte, så det er antakeligvis ikke særlig positivt. Det tyder vel på at den ikke registrerer at du trykker på bremsepedalen. Er vel en bryter over pedalen ikke virker kanskje? Quote
Tor Anton Posted February 15, 2017 Posted February 15, 2017 På noen 210 er det en knapp ved spaken du kan trykke på for å få den ut av P, mulig noe slik her å. Ellers så er det vel å noe sperre i kassa på det der. En vaier som går inn i venstre hjørne bak på kassa. Det er nevnt ellers på forumet at folk ikke har fått de ut av P. Prøv å tråkk så hardt du kan på pedalen. Prøv å Google eller søk på YouTube, jeg har sett en film der de tok ut et deksel å trykket noe inn i hjørne på girspaken for å få flyttet den. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
Toolman Posted February 15, 2017 Author Posted February 15, 2017 Ifølge verksted var det visst starteren, så da får vi se i morgen når den er byttet Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Lillegutt Posted February 28, 2017 Posted February 28, 2017 Fikk du noe mer forklaring eller løsning på denne? Det kan ligne noe jeg sliter litt med for tiden. JHH Quote
Recommended Posts