MB560 Posted February 14, 2017 Share Posted February 14, 2017 Har litt problem med keyless go på GL. Har ei stund fungert dårlig på begge håndtak på venstre side. Både på låsing og opplåsing. Men har fungert av og til. No har den begynt å prøve å låse igjen uten at ein gjer noko som helst. Utan nøkkel kan ein høyra klikkelyd frå døra som om nokon trykker på knappen på handtaket. Inni bilen kjem av og til melding om at bilen ikkje kan låsast med nøkkel i kupeen. Synspunkt på dette? Reknar med det er noko i eit dørhandtak som feilar. Er det berre å bytte håndtak? Eller er det deler i dør eller håndtak som kan byttast? Korleis kan ein finna ut kva dør som feilar? Istaden for ein heildagstur til BOS vert det billegare om eg så må bytte fleire håndtak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Malerbakken Posted February 16, 2017 Share Posted February 16, 2017 Har litt problem med keyless go på GL. Har ei stund fungert dårlig på begge håndtak på venstre side. Både på låsing og opplåsing. Men har fungert av og til. No har den begynt å prøve å låse igjen uten at ein gjer noko som helst. Utan nøkkel kan ein høyra klikkelyd frå døra som om nokon trykker på knappen på handtaket. Inni bilen kjem av og til melding om at bilen ikkje kan låsast med nøkkel i kupeen. Synspunkt på dette? Reknar med det er noko i eit dørhandtak som feilar. Er det berre å bytte håndtak? Eller er det deler i dør eller håndtak som kan byttast? Korleis kan ein finna ut kva dør som feilar? Istaden for ein heildagstur til BOS vert det billegare om eg så må bytte fleire håndtak. Dærhåndtakene må sjekkes med diagnose, både faktiske verdier og evt feilkoder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted February 16, 2017 Share Posted February 16, 2017 Akkurat samme som på min GL. Identiske symptom. Jeg skal på diagnose i morgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svekro Posted February 16, 2017 Share Posted February 16, 2017 Hadde en c klasse med lignende problem, en 2008 mod. Der var det ledningsbrudd i håndtaket. Fiksa det med loddebolt og krympestrømpe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MB560 Posted February 17, 2017 Author Share Posted February 17, 2017 Akkurat samme som på min GL. Identiske symptom. Jeg skal på diagnose i morgen. Fint om du oppdaterer med resultatet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted February 17, 2017 Share Posted February 17, 2017 Akkurat samme som på min GL. Identiske symptom. Jeg skal på diagnose i morgen. Fint om du oppdaterer med resultatet. Hos meg er begge håndtak vs "defekt" i følge diagnose. Den registrerer at trykknappen på handtaket er inne hele tiden, og det overstyrer signalet den skulle fått når du legger handa på håndtaket. Skyldes nok fukt som har treng inn i knappen. Mulig jeg får feilkodenr når jeg henter bilen i ettermiddag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MB560 Posted February 22, 2017 Author Share Posted February 22, 2017 Ligg fleire innlegg på nettet om dette. Har demontert dørhåndtaket og opna opp inni, men konklusjonen er nok at det er forsegla på ein slik måte at det ikkje lar seg reparere. Er jo kun to brytarar med forskjellig motstand montert i serie på brytarane. Defor kun to tilkoblingsledningar. Fått pris på ca 1500 utanfor BOS, men ulakkert, og ca 2700 på BOS, men dei var lakkert. Satsar nok på å kjøpe begge ulakkert og lakka dei sjølv. Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted February 22, 2017 Share Posted February 22, 2017 Jeg vil anbefale å kjøpe dem ferdig lakkert, siden det er vanskelig å få et bra resultat med alle detaljene. Har selv kjøpt nye og brukte fabrikkslakkerte på Ebay og via Steve (MBenzNL). Det er heller ingen problem å bruke dørhåndtak i andre, lignende farger uten at det blir synlig. Jeg har selv brukt både melanitschwarz og diamantschwarz på min obsidianschwarz 211. På enkelte 203-modeller ble sågar biler i enkelte lakkfarger utstyrt med dørhåndtak i annen farge enn øvrig karosseri fra fabrikk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts