Jallakongen Posted February 14, 2017 Share Posted February 14, 2017 Hei.. jeg har en tysk import s124 e200. jeg har noen problemer med den og lurer på om noen kunne hjelpet meg med hint med hva det kan være. når jeg kjører på e6 i 120kmt over lengre perioder så plutselig mister jeg krefter når jeg prøver å gi på. ingen ting skjer. må slippe gassen å prøve å gasse igjen til jeg plutselig får det igjen. dette skjer hele tiden. ganske iriterende. tror det er m111.940 motor i denne med automat kasse. motoren går ikke stabilt på turtall heller, er ikke helt jævlig der men dropper ikke mere en ca 100-150rpm og samme går den opp. vis dette kan ha noe med saken å gjøre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted February 15, 2017 Share Posted February 15, 2017 Denne kan du ta diagnosetest på. Gass-spjeld og luftmengdemåler er mulige feilkilder. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marevan Posted February 15, 2017 Share Posted February 15, 2017 Og ledningsnettet på motor kan ha veldig dårlig isolasjon. Typisk feil på disse. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jallakongen Posted February 15, 2017 Author Share Posted February 15, 2017 hatt mine tanker på det dere skriver, noen som vet hvor det er mulig å få tak i ledningsnett?. frykter at det er det som er feil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jallakongen Posted February 15, 2017 Author Share Posted February 15, 2017 Det er ikke noe annet en blink test greine på bilen min. men vet ikke hvor jeg finner hva de forskjellige blinkene betyr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted February 15, 2017 Share Posted February 15, 2017 Det ligger på nett. Jeg kjøpte den blinktesteren som ofte er nevnt fra ebay å der fulgte det med liste over div koder. Med carsoften min kommer feilen opp på skjermen, så å lese av er ikke noe problem. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts