fanatic124 Posted February 14, 2018 Posted February 14, 2018 Xtron's - noen bilder [ Håper det er ok - om ikke - slett innlegget ] Kan du vise hvordan du stiller klokka I bilen... Kanskje ikke helt svaret du er ute etter, men om du blar litt igjennom menyen i speedometeret ditt med knappene på rattet, så finner du raskt menyen for å stille dato og tid. Dato og tid kan ikke settes fra android enheter slik som den original hovedenheten til bilen kan. Quote
Marevan Posted February 15, 2018 Posted February 15, 2018 Xtron's - noen bilder [ Håper det er ok - om ikke - slett innlegget ] Kan du vise hvordan du stiller klokka I bilen... Kanskje ikke helt svaret du er ute etter, men om du blar litt igjennom menyen i speedometeret ditt med knappene på rattet, så finner du raskt menyen for å stille dato og tid. Dato og tid kan ikke settes fra android enheter slik som den original hovedenheten til bilen kan. På modeller med command må det kodes med Star først, slik at du får tilgang fra speedo'n til å stille klokka. Gjorde det her om dagen på en bil. Grei skuring, men måtte inn med star. Vi opplevde for øvrig det samme som nevn under her. Kan kun fade h/v, ikke foran og bak. (Kun dempe foran, stille bak om man har koblet inn front l/r på fiberconverteren) Quote
fanatic124 Posted February 15, 2018 Posted February 15, 2018 Xtron's - noen bilder [ Håper det er ok - om ikke - slett innlegget ] Kan du vise hvordan du stiller klokka I bilen... Kanskje ikke helt svaret du er ute etter, men om du blar litt igjennom menyen i speedometeret ditt med knappene på rattet, så finner du raskt menyen for å stille dato og tid. Dato og tid kan ikke settes fra android enheter slik som den original hovedenheten til bilen kan. På modeller med command må det kodes med Star først, slik at du får tilgang fra speedo'n til å stille klokka. Gjorde det her om dagen på en bil. Grei skuring, men måtte inn med star. Vi opplevde for øvrig det samme som nevn under her. Kan kun fade h/v, ikke foran og bak. (Kun dempe foran, stille bak om man har koblet inn front l/r på fiberconverteren) Stemmer, det var sånn det var ja....Hvordan opplever folk som har montert fiberconverter lydkvaliteten kontra den originale spilleren? Og hvilken fiberconverter har dere montert? Jeg kan ikke si jeg er helt overbevist om at det er like bra som originalt i mitt tilfelle hvertfall..Har fiberconverter fra NAV-TV, og den var dyyyyr.... Quote
AndersW211 Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 Så til denne FiberKonverteren. Du/ dere må ikke finne på og følge anvisning om tilkobling til brun og rød for strøm. Skal vite at da får du en 'himla liv' om du så gjør. ( tilkoblingen som jeg tenker på nå er 'tjuvstrøm' fra ISO-hardnes som går til Head Uniten' ) Det jeg anbefaler er: På venstre side hvor sikringsboxen er gjør du: Ta ut boksen (to skruer) da kommer du til uregulert 12v strøm FØR CanBus. Jeg koblet meg til i hovedinngangen med en høvelig 4mm2 kabel, sikring innføring til midkonsollen. Solid og stabil IKKE switched AC ( ACC ). Om du faller for fristelsen og hente på ISO-hardnes kablingen - får du høyst sannsynlig som meg - hele kjærra full av feilkoder, inkl. mallfunction i xenon lysene m.fl. Den var ikke god å takle, men jeg har 'maskineriet - ODB II/ ELM-327' så jeg 'rodde meg i land', men fy og fy.... For øvrig ... noe du/ dere lurer på - så skal jeg forsøke å hjelpe. Mvh S. P. Heisann, super beskrivelse du har postet, venter i disse dager på min forsendelse fra xtrons:) en pb78m211p, hadde bare et spørsmål angående strøm til fiberconverter og antennesplitt; må de ha permanent power? Eller kan jeg bruke en acc-sikring til disse, altså ikke tjuvkoble meg innpå iso? Eksempel sette inn en 'pigtail' med egen kurs på en eksisterende sikring? Eller MÅ jeg legge opp ny, permanent power? Quote
Gran Posted May 26, 2018 Posted May 26, 2018 Så til denne FiberKonverteren. Du/ dere må ikke finne på og følge anvisning om tilkobling til brun og rød for strøm. Skal vite at da får du en 'himla liv' om du så gjør. ( tilkoblingen som jeg tenker på nå er 'tjuvstrøm' fra ISO-hardnes som går til Head Uniten' ) Det jeg anbefaler er: På venstre side hvor sikringsboxen er gjør du: Ta ut boksen (to skruer) da kommer du til uregulert 12v strøm FØR CanBus. Jeg koblet meg til i hovedinngangen med en høvelig 4mm2 kabel, sikring innføring til midkonsollen. Solid og stabil IKKE switched AC ( ACC ). Om du faller for fristelsen og hente på ISO-hardnes kablingen - får du høyst sannsynlig som meg - hele kjærra full av feilkoder, inkl. mallfunction i xenon lysene m.fl. Den var ikke god å takle, men jeg har 'maskineriet - ODB II/ ELM-327' så jeg 'rodde meg i land', men fy og fy.... For øvrig ... noe du/ dere lurer på - så skal jeg forsøke å hjelpe. Mvh S. P. Heisann, super beskrivelse du har postet, venter i disse dager på min forsendelse fra xtrons:) en pb78m211p, hadde bare et spørsmål angående strøm til fiberconverter og antennesplitt; må de ha permanent power? Eller kan jeg bruke en acc-sikring til disse, altså ikke tjuvkoble meg innpå iso? Eksempel sette inn en 'pigtail' med egen kurs på en eksisterende sikring? Eller MÅ jeg legge opp ny, permanent power? Dette lurer jeg også på. Og, hvor finner jeg eventuelt acc strøm uten canbus? Quote
Recommended Posts