FrodeS Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 MB Tidende er klubbens eget blad, som vi er veldig stolte av. Bladet inneholder både informasjon til medlemmer, men også artikler og nyheter. Vi ønsker oss spesielt artikler fra medlemmene om biler, turer, prosjekter. Vi hjelper deg med å sette opp artikkelen hvis du ønsker det. Tekst og bilder kan sendes til mbtidende@mbek.no . DEADLINE for nr. 3 2017 er TIRSDAG 7. NOVEMBER. Deadline er en absolutt siste frist, så send gjerne inn artikler i god tid før dette, så får vi tid til å gjøre bladet best mulig. Tidligere utgaver av MB Tidende ligger tilgjengelig i arkivet: http://arkiv.mbentusiastklubb.no/mbtidende/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 13, 2017 Author Share Posted October 13, 2017 OBS, snart deadline. Jeg tar veldig gjerne i mot artikler i god tid før dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Malerbakken Posted October 31, 2017 Share Posted October 31, 2017 Heng dere på folkens, jo flere artikler dere leverer jo mindre blir det av mitt svada. Skriv artikler, jeg skulle gjerne tatt kontakt med hver og en av dere og spurt direkte, men jeg nøyer meg nå med å få det ut her. Nettop DU er nå oppfordret til å skrive noen ord om noe du syns er spennende. Enten det er direkte eller indirekte relatert til Mercedes-Benz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted November 21, 2017 Author Share Posted November 21, 2017 Bladet gikk i trykken forrige uke, det er bare å glede seg. Takk til alle som har bidratt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts