JamOslo Posted February 10, 2017 Share Posted February 10, 2017 Hei Når bilen blir varm plutselig så mister den effekt. Jeg har bunngass og turtallet går ganske høyt opp men bilen kjører så vidt. Og hvis jeg stanser bilen så rister bilen og turtallet går opp og ned mellom 1 og 2. Men når dette skjer så slår jeg bilen av og på igjen, så kjører den normalt igjen det skjer ofte nå. Rett før det skjer kan jeg også høre et smell/klunk når jeg gasser litt så begynner disse problemene skje. Noen ganger så gasser den veldig bra og noen ganger veldig dårlig. Og som sakt jeg slår av bilen og slår den på igjen, så fungerer det den en periode som den skal så skjer det igjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Malerbakken Posted February 16, 2017 Share Posted February 16, 2017 Høres ut som om du har en nødmodus, det kan på 202 leses av med diagnoseapparat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts