larsianer Posted February 10, 2017 Share Posted February 10, 2017 Har skifta bakaksling, og jeg har feil utveksling, hvordan åpner jeg ecu (ecu unlock), da den ikke vil lagre når jeg skifter gear ratio i xentry/das. Har klart å gjøre dette på flere andre mercedeser, men menyene forandrer seg jo litt etter type Noen som kan hjelpe, evt sjekke det opp i sim mode Er en w211 220cdi 2008 mod WDB2112081B281033 For dem som evt har lyst å teste i xentry sim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsianer Posted February 13, 2017 Author Share Posted February 13, 2017 Fikk det til, etter mye om å men, litt av en operasjon å låse opp den ecu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Supert. Dette er noe det har blitt hevdet at ikke går ann, så her har du noe kompetanse som kan være gull verdt. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted February 14, 2017 Share Posted February 14, 2017 Fikk det til, etter mye om å men, litt av en operasjon å låse opp den ecu Kult! Sikkert noe andre hadde hatt lyst til å lese mer om hvordan du klarte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsianer Posted February 19, 2017 Author Share Posted February 19, 2017 Det var meget avansert, er masse å forklare, hvis noen ønsker å få dette til, vi sku laga en diy star sticky tråd!! Det i seg selv å åpne ecu, via xentry var vanskelig å finne ut, satt vel i 3daga å googla tysk, så kom siste skrittet ved å kode utveksliga, da måtte bilen være avskrudd, når du var i menyen før koding, så måtte den startes med det samme du trykka på knappen,..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts