lauvstad Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 Hei. Noen som har byttet abs ring på s211 (w211)? har lest tidligere på forum at noen har kjøpt spesielt verktøy for dette, hva er så det? Har tatt ut akslingen, men virker som ringen er for trang. Finnes det forskjellige størrelser til en og samme modell? Eller er der en spesiell måte å få disse ringene på plass? Gøran. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 Gjorde denne jobben på min bil for et drøyt år siden - les om det her i tråden min. Kort fortalt er det bare én type ring, og denne er bare presset på. For å få den på hjelper det å kjøle ned akslingene og varme opp ringen (ikke overdriv sistnevnte), samt å ha en passende "ring" til å banke den inn med. Les mer i tråden min for hvordan vi gjorde det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lauvstad Posted February 8, 2017 Author Share Posted February 8, 2017 Ok. Takk for svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts