TAN1954 Posted February 6, 2017 Share Posted February 6, 2017 Sølvgrå metallic, meget fin og rustfri, EU OK og meget godt utstyrt vurderes solgt. 2,6 liter V-6 bensin 177 HK: En nesten evigvarende motor sies det. Avantgard med takluke, garasjeportåpner, lyst skinninteriør i perfekt stand, treratt, seter med memory, varmester foran og bak, APS 50 Command, ekstra stor bensintank, førersete med mulighet for ekstra lav siteposisjon, dobble rollo, elektrisk bakluke, full airmatic, telefon. Sommerdekk og vinterdekk på aluminiumsfelger Nypris var ca. 800.000 Selges ikke umiddelbart da jeg skal gå over bilen for å være sikker på at alt er OK før den selges. Planen er å ta en tidlig EU godkjenning på ny i våres. Er selvfølgelig EU OK nå. Enten selges denne og jeg beholder min S-320, se egen annonse, eller omvendt. Bilen er stort sett langkjørt av meg. Selges da jeg har kjøpt en nyere CLS og... 3 mercedeser + en passat er for mye for garasjen Flere Bilder og info sendes. Bilen er kjøpt hos Sportwagen da den hadde gått 149.000 km, se bilder. Like pen i dag. Alle Servicer fulgt, byttet slitedeler m.m. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts