Atmobil Posted February 6, 2017 Share Posted February 6, 2017 Jeg har to stykk 16x8 Penta felger, felgene er ikke pene men mulig å restaurere. Jeg vil selge disse men lurer på hva jeg bør sette som pris. Vurderer også om jeg skal ta på meg jobben med å blåse og lakkere de før et eventuelt salg eller vil det være best å la de være som de er? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atmobil Posted February 8, 2017 Author Share Posted February 8, 2017 Ingen som har noen formening om hva dette er verd? Kanskje det ikke har noen verdi? I såfall får jeg vel noen kroner for dem på metallgjenvinninga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 Så ikke denne før nå. Jeg kan tippe du får 1000,- for begge i denne tilstand. Hadde du derimot hatt fire stk, så hadde prisen vært noe annen. For hva skal man med to felger. Det er lenge mellom hver gang noen selger to stk 16X8 penta, så sjansen er stor for at du bare fordyrer innkjøp av felger. Men, det kan være noen som er på utkikk etter en reservefelg da. Hva du enn gjør, puss dem ikke opp, er det noe du taper på, så er det det. En som vil restaurere 4 felger, tar alle over en kam. Jeg gjorde dette selv med ett sett penta hos et felgverksted, å da jeg hadde lyst til å bytte farge på dem, fikk jeg beskjed om at dem må gjennom den samme prosedyren okku som. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atmobil Posted February 8, 2017 Author Share Posted February 8, 2017 Takker for svar, da er disse til salgs for 1000 kroner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts