Erik Aa. Posted February 6, 2017 Share Posted February 6, 2017 Hei. Jeg lurer på om klubben i år har arrangement på Rudskogen der medlemmene får kjøre med egne biler? Hilsen Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted February 6, 2017 Share Posted February 6, 2017 Hallo. Det er i år som tidligere år banekjøring på Vålerbanen. I år er datoen 27august hvis jeg husker rett. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Det er mange muligheter for å kjøre med egen bil på Rudskogen. Selv har jeg vært med og arrangert løp og banekjøring gjennom Klubb Alfa Romeo. Vi har da åpnet for banekjøring åpen for alle bilmerker. Dette fikk vi gode tilbakemeldinger på. Topp sikkerhet siden vi også arrangerte løp og var pålagt både brann- og lege/ambulansetjeneste. Mye kjøretid for en rimelig pris. Du har også trackday.no som arrangerer banedager. Profft opplegg der også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnfinn Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 Mer info om vårt Vålertreff: http://www.mbtreff.no/?page_id=742 Kommer mer info om ikke lenge men det pleier å være en kjekk dag med masse kjøretid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts