Blackhills Posted February 5, 2017 Share Posted February 5, 2017 Skal montere hengerfeste på bilen i tittelen. Og i den forbindelse mener jeg å ha vært borti at man må bytte kjølevifte også da.. og Isåfall hvordan får man ut den gamle, er rimelig trangt der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zerex Posted February 5, 2017 Share Posted February 5, 2017 Ettermonterte hengerfeste på vår w212 e200. Monterte ikke ekstra kjølevifte etc. Har gått helt fint, kjørte ca 200+mil med campingvogn i sommer uten problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackhills Posted February 5, 2017 Author Share Posted February 5, 2017 Ok, høres jo lovende ut. Gjorde du det selv eller? Har funnet ett hengerfeste fra en 08' modell, må bare finne ut om det passer på min. Fant også ledningsnett på Autoroyal. Om det går å bruke til den fastkroken jeg har funnet bites ennå ikke. Planen er å kunne dra vogna til sommeren, har bytta fra en s210 m krok til en s211 uten krok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mosvid Posted February 6, 2017 Share Posted February 6, 2017 Hei har du parkerings sensorer på bilen. Hvis du har må du inn med star for og fortelle bilen at den har fått hengerfeste, så deaktiverer den automatisk rygge sensoren når du kobler på henger. Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slippern Posted February 6, 2017 Share Posted February 6, 2017 Gjorde denne jobben selv på min s211 Enkel jobb, og alt er plugnplay, monterte ikke ekstra kjølevifte, null problem selv med 2100kg på kroken å chippa v6er Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackhills Posted February 6, 2017 Author Share Posted February 6, 2017 Heisan og takk for svar folkens! Det var jo en lettelse å høre, sparer 7900,- på dette. Har parksensorerog tilgang til Star så skal nok komme av med dette. Hva tenker dere om ledningsnettet jg har lagt ved bilde av? Sent fra min SM-G901F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marevan Posted February 6, 2017 Share Posted February 6, 2017 Jeg satte inn brukt org Hf, der ledningsnett og alt var komplett. Det anbefales. Veldig grei jobb. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackhills Posted February 6, 2017 Author Share Posted February 6, 2017 Jeg burde kanskje heller sjekke opp hos en høgger som har komplett hengerfeste med ledningsnett og alt istedefor å kjøpe det jeg har på hånda nå uten ledningsnett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackhills Posted February 6, 2017 Author Share Posted February 6, 2017 Jeg burde kanskje heller sjekke opp hos en høgger som har komplett hengerfeste med ledningsnett og alt istedefor å kjøpe det jeg har på hånda nå uten ledningsnett Hadde du koblingsskjemaet eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slippern Posted February 6, 2017 Share Posted February 6, 2017 Heisan og takk for svar folkens! Det var jo en lettelse å høre, sparer 7900,- på dette. Har parksensorerog tilgang til Star så skal nok komme av med dette. Hva tenker dere om ledningsnettet jg har lagt ved bilde av? Sent fra min SM-G901F via Tapatalk Det ledningsnettet der er ulikt det jeg kjøpte til min, der var det kun kontakter, som skulle plugges i den medfølgende boksen og SAM.. Kjøpte mitt sett hos Autotrio.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackhills Posted February 6, 2017 Author Share Posted February 6, 2017 Okei..skal sjekke der også. Har sendt forespørsel til høggerne om de har hengerfeste m kabler. Sent fra min SM-G901F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slippern Posted February 6, 2017 Share Posted February 6, 2017 ledningsnettet er ikke dyrt, hos autotrio får du 27% rabatt i tillegg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackhills Posted February 6, 2017 Author Share Posted February 6, 2017 ledningsnettet er ikke dyrt, hos autotrio får du 27% rabatt i tillegg Høres jo supert ut, har ikke fått leste meg opp enda på steder man får medlemsstater Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Jeg burde kanskje heller sjekke opp hos en høgger som har komplett hengerfeste med ledningsnett og alt istedefor å kjøpe det jeg har på hånda nå uten ledningsnett Steve hos MBenzNL har fortsatt et originalt hengerfeste til 211 for salg - send ham en mail på MBenzNL@gmail.com for å høre om pris ferdig sendt hjem til deg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zerex Posted February 14, 2017 Share Posted February 14, 2017 Kjøpte hos haagen.no , med ledningsnett. Svært grei pris, og helt kurrant å montere selv. Er vel kanskje ikke orginalt, men funker fjell. Eneste er at har ikke kodet det inn, så må gjerne slå av parksensor når det skal rygges, men 1 trykk på en knapp iblandt er til å leve med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pelle H Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Monterte hengerfeste på min CLK A209, gikk som en lek m/ http://www.haagen.no/product_info.php?info=p17467_gdw-hengerfeste-komplettpakke---gdw--fastmontert-hengerfeste-med-13-pol-elsett.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts