Jump to content

03' s211 320cdi Montering av hengerfeste

Blackhills

Recommended Posts

Ok, høres jo lovende ut. Gjorde du det selv eller?  Har funnet ett hengerfeste fra en 08' modell, må bare finne ut om det passer på min. Fant også ledningsnett på Autoroyal. Om det går å bruke til den fastkroken jeg har funnet bites ennå ikke. Planen er å kunne dra vogna til sommeren,  har bytta fra en s210 m krok til en s211 uten krok :)

Screenshot_20170205-222144.thumb.png.38bfc1579da1914d34f3e2604f2d6369.png

Hei har du parkerings sensorer på bilen. Hvis du har må du inn med star for og fortelle bilen at den har fått hengerfeste, så deaktiverer den automatisk rygge sensoren når du kobler på henger.

Sent from my iPad using Tapatalk

Heisan og takk for svar folkens! Det var jo en lettelse å høre, sparer 7900,- på dette. Har parksensorerog tilgang til Star så skal nok komme av med dette. Hva tenker dere om ledningsnettet jg har lagt ved bilde av?

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Heisan og takk for svar folkens! Det var jo en lettelse å høre, sparer 7900,- på dette. Har parksensorerog tilgang til Star så skal nok komme av med dette. Hva tenker dere om ledningsnettet jg har lagt ved bilde av?

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Det ledningsnettet der er ulikt det jeg kjøpte til min, der var det kun kontakter, som skulle plugges i den medfølgende boksen og SAM.. Kjøpte mitt sett hos Autotrio..

Jeg burde kanskje heller sjekke opp hos en høgger som har komplett hengerfeste med ledningsnett og alt istedefor å kjøpe det jeg har på hånda nå uten ledningsnett :)

Steve hos MBenzNL har fortsatt et originalt hengerfeste til 211 for salg - send ham en mail på MBenzNL@gmail.com for å høre om pris ferdig sendt hjem til deg.

Kjøpte hos haagen.no , med ledningsnett. Svært grei pris, og helt kurrant å montere selv. Er vel kanskje ikke orginalt, men funker fjell. Eneste er at har ikke kodet det inn, så må gjerne slå av parksensor når det skal rygges, men 1 trykk på en knapp iblandt er til å leve med. 

• 3 weeks later...