eritolle Posted February 4, 2017 Share Posted February 4, 2017 Hei. Helt ny her på forumet og ganske grønn på bil også. så håpet på litt eksperthjelp her:) Jeg har en Mercedes B150 2006 mod. de siste ukene har jeg hatt litt bas/esp/abs feil og bilen har gått ned i nødmodus Men på søndag fikk jeg Servohjelp defekt og ingen hadde ingen servo. Tauet den på verkstedet. De vil bytte girkassen sier det er der problemet ligger! Ok girkassen min er nok ikke den beste har litt ulyder der Men har funket greit til jeg parkerte den på på søndag, clutchen også. Har jo lest litt om slike feil kan være batteri og bremselysbryter. Noen som har litt hjelp til meg her på Forhånd takk Ole Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted February 5, 2017 Share Posted February 5, 2017 Har du levert den på et mercedesverksted å de har tatt en diagnosetest? Har du hel multirem og olje i oljetanken til servoen? Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Malerbakken Posted February 16, 2017 Share Posted February 16, 2017 Jeg sliter litt med å se sammenhengen, 2006 har vel også elektrisk servostyring og dermed skal ikke dette være knyttet til noe spesielt, en mekanisk girkasse er ikke knyttet til verken BAS/ESP eller til Servo, så her syns jeg det fremstår som en pussig diagnose. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts