Jump to content

Led lykter til W202

Guest Trond Erik

Recommended Posts

Fant noen vannvittige kule lykter på club202 sine forumsider. Åffer er det ikke slike til min a'? :(

http://www.club202.com/forums/showthread.php?s=6a425b2f6d427d82dd3bd28f433925ad&threadid=6688

----------------------------------------------------------------------------------

Nydelig baklykter, men vet ikke hva slags kvalitet det er på disse.Vurderer å bestillen fra tyskland,men venter til en godkjenning fra andre folk som har prøvd disse.

Mvh

Hav

Guest Brabus

Jeg kjøpte slike til min ML. Men det var et stort problem, i de jeg kjøpte var blinklysene røde dioder. Derfor kan jeg ikke bruke de på bilen. Tenkte jeg skulle åpne lyktene å se om det er mulig å fjerne de røde diodene og sette inn gule.

Jeg kjøpte slike til min ML. Men det var et stort problem' date=' i de jeg kjøpte var blinklysene røde dioder. Derfor kan jeg ikke bruke de på bilen. Tenkte jeg skulle åpne lyktene å se om det er mulig å fjerne de røde diodene og sette inn gule.[/quote']

----------------------------------------------------------------------

De lyktene visst på bildene over, de tilhører w202 karosseriet. Brukte du lignende eller de samme??

Mvh

hav