Solbakken Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Denne fredagen møtes vi på Pizzanini på Hamar kl 19.00 for ett lite nyttårsbord. Påmelding innen onsdag 22.februar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted February 8, 2017 Author Share Posted February 8, 2017 Det er arrangert isbanekjøring samme helg som dette. Skal vi da utsette nyttårsbordet? Sent fra min LG-H850 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 Nå ble det på møte i fjor sagt at ingen hadde tid, mulighet eller ønske om å ha treff på isen så da gjelder sikkert det enda. Var ikke lett å finne den datoen vi satte så en ny kan bli utfordrende. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted February 14, 2017 Author Share Posted February 14, 2017 Vi beholder datoen 👍 Sent fra min LG-H850 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grasto Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 24 Februar og ikke januar. Slik at folk har kontroll. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grasto Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 Jeg melder meg på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts