marrius1994 Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Noen som veit hvor jeg kan skaffe enkeltmasse svinghjul til m111.975 manuell gir på en billig og enkel måte? har gåent dobbeltmasse svinghjul pga. rullene i pilotlageret forsvant ned mellom svinghjulet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Kommer litt ann på hva du mener som billig det. Vet det er noen på ebay, å jeg vet om et firma som lager slike. De er dåg lette å koster ca 5600,- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrius1994 Posted January 31, 2017 Author Share Posted January 31, 2017 Takk har du namn og nummer til denne personen? Jeg sjekket nettopp svinghjulet til en av delebilene og dette var i overraskende god tilstand, så denne blir brukt til jeg får råd til enkelmasse svinghjul. Nytt pilotlager kommer i morgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Bare å søke på ebay. Var et firma. Men har du svinghjul så er det jo i orden Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts