Enebakk Posted January 17, 2007 Posted January 17, 2007 Da hvar det gjort! hvar ute å kjørte en tur med firma bilen i sta. så når jeg kom runt noen svinger i Enebakk (råken) så kom det en annen bil i kjøre banen min som jeg måtte svinge unna og trur du ikke det smalt jeg frånta med fjell vegen. Og den andre bilen kjørte bare videre sånne skulle det ha hvert skudd premie på så nå sitter jeg her uten firma bil og må kjøre Ml´n på jobb
Jens Honoré Posted January 17, 2007 Posted January 17, 2007 Ikkje det att eg trur du kommer noen vei med det men...fekk du tak i skilt nr et? .....men det e vel ikkje så gale å kjøra ML
Roger H. Posted January 17, 2007 Posted January 17, 2007 Da er moralen; det er bedre å sikte på jæ...så blir det mulig motpartens feil... Dette har vi opplevd flere ganger med lastebilene våres, selv da ei dame i en Saab fikk panikk, bremset på glatta og tok hele veibredden, og vår lastebil (Atego!) styrte i grøfta for å unnga henne, fikk vi skylda, "dere er jo den største" sa forsikringsvindlerene.. :x
Enebakk Posted January 17, 2007 Author Posted January 17, 2007 Ikkje det att eg trur du kommer noen vei med det men...fekk du tak i skilt nr et? .....men det e vel ikkje så gale å kjøra ML fikk ikke tatt noe nr på den så bare at det hvar en vare bil deilig å kjøre Ml til å fra jobben ja. men det blir jo flere km på telleren da
Enebakk Posted January 17, 2007 Author Posted January 17, 2007 Da er moralen; det er bedre å sikte på jæ...så blir det mulig motpartens feil... hmmm det hvar det jeg skulle ha gjort men det er ikke så lett å tenke på det når du ser en bil i fila de
Enebakk Posted January 18, 2007 Author Posted January 18, 2007 hmm det er kansje ikke så dumt. har snakka med snuten men det hvar ikke stort man fikk gjort når det eneste jeg så var at det hvar en varebil/kassebil men men får håpe sjefen kjøper en ny firma bil til meg snart
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now