ulven Posted January 26, 2017 Share Posted January 26, 2017 ser på en side at Mercedes-Benz Viano 220 CDI Ambiente aut er ført opp med høyde på 1.875mm men bilder av den ambiente modellen er med rails, mens den nye bilen min som jeg får om en mnd er uten rails. på jobben står det at høyden er 1.95 høyde, men jeg vurderer å sette en dab antenne på taket, den bygger 7cm da begynner det å bli close call. eller er 1875 høyden her http://www.dinside.no/motor/tekniske-data/62420045 på toppen av railsene slik at jeg har et par cm ekstra å gå på da min ikke har disse, eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted January 26, 2017 Share Posted January 26, 2017 Her er målsatte tegninger: https://www.google.no/search?q=height+viano&biw=1366&bih=651&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj52fW14eDRAhVBrCwKHaIBCr4Q_AUIBigB#imgrc=WbKEr2hTczvHdM%3A Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulven Posted January 26, 2017 Author Share Posted January 26, 2017 takk, da ser det ikke ut til at det blir plass til noe antenne på taket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
E_S Posted January 27, 2017 Share Posted January 27, 2017 Kontrollmål høyden på jobben, ofte er sånt angitt med 15-20 cm margin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulven Posted January 28, 2017 Author Share Posted January 28, 2017 Jeg var å målte, på det laveste punktet var det 2 meter, men om jeg monterer den haifinnen bak på bilen, så kan jeg ven senke bilen litt med luftfjæringen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars U. Posted February 11, 2017 Share Posted February 11, 2017 Nå var vel denne linken til en Viano/Vito 639 og den er sannsynligvis høyere enn den nye V-klasse/ Vito og W639 er definitivt høyere med 4MATIC enn den nye modellen 447. Dersom det er en "ny" bil er det ikke Viano , men V-klasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulven Posted February 19, 2017 Author Share Posted February 19, 2017 hei, dette er en 2008 mod viano med 4 matic, og det er god plass rundt de 19" hjulene ja tror jeg må få målt den skikkelig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts