Yamaha tdm900 Posted January 25, 2017 Share Posted January 25, 2017 Hei Noen som kan hjelpe meg litt her? Motor dør ut spesielt når jeg setter den i revers Og motbakke med hekken oppover i bakken Kan også dø ut på flat vei Hva kan det være Merker ingenting på normal kjøring og kickdown Noen som vet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yamaha tdm900 Posted January 26, 2017 Author Share Posted January 26, 2017 Ingen som har noen ideer hva det kan være Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted January 26, 2017 Share Posted January 26, 2017 Har du tatt en diagnosetest da?? Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yamaha tdm900 Posted January 26, 2017 Author Share Posted January 26, 2017 Fikk opp ecu power control Hva kan det være ? Fusker noen ganger andre ganger ikke . Så at vakumslange på egr var koblet fra og Blindetil Tok av slange på egr mye sot og skit der. Kan dette være årsaken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Malerbakken Posted February 16, 2017 Share Posted February 16, 2017 Som det er nevnt tidligere, du må ta en diagnosetest på bilen. En med Star kan finne feilen og teste enkeltkomponenter for deg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yamaha tdm900 Posted March 1, 2017 Author Share Posted March 1, 2017 Hei Fikk diagnose feil på inntak luft sensor .har bestilt den Kan den være Årsaken? Opplever at bilen går godt når den passerer 3000 omdreininger? Noen som har ideer her ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
benz23 Posted March 30, 2017 Share Posted March 30, 2017 æ hadde en e200cdi som luftmengdemåler var gåen. symtomene da var at bilen trakk dårlig i fart og fikk ikke kickdown. Vist det ikke hjelper å skifte luftmengdemåler ville jeg ha sjekket om egr ventil kan være tett. Du tar bare av slangen å titter inn om den er tett. i så fall kan denne lett rengjøres med bremse rens å høytrykk spyler når den er demontert. prøv å se at du ikke har lekkasje på dyser eller luft i diesel anlegget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts