Jump to content

Landstreff 2017


Recommended Posts

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Haha, det bildet ble delt ut i den vide verden det ja :lol: :lol:

 

Det var litt lite folk\biler i år men hører rykter om at du tenker en comeback neste år så det ordner seg nok da 8)

Men vi som var der storkoste oss uansett.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må bare istemme med de som sier at årets treff var bra!

 

Etter mitt syn var det helt topp, og for å være ærlig synes jeg det var ganske fint at det ikke var flere enn det var.

Så det du sier er at det var fint det ikke kom så mange folk å biler på ett landstreff?

Link to comment
Share on other sites

Jeg må bare istemme med de som sier at årets treff var bra!

 

Etter mitt syn var det helt topp, og for å være ærlig synes jeg det var ganske fint at det ikke var flere enn det var.

Så det du sier er at det var fint det ikke kom så mange folk å biler på ett landstreff?

 

Jeg sier jeg synes det var bra med folk, passe mange til at jeg hadde god kontroll på hvem de fleste var i løpet av helgen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sier jeg synes det var bra med folk, passe mange til at jeg hadde god kontroll på hvem de fleste var i løpet av helgen.

 

Enig her, hadde vært moro med 3 ganger så mange også selvsagt, men nå fikk man litt mer følelsen av at man faktisk fikk pratet og hilst på omtrent alle... Det var veldig sosialt med 2 grillinger og knallgod middag..

 

Men går for enda flere neste gang :-D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...