Jump to content

Landstreff 2017


Recommended Posts

Nei, - mer enn en million kilometer bilen kommer ikke, den er nå satt til å pensjonere seg  :D

 

Det er min 300E-24 der kommer, Uffe kører ML

 

Det vil jo si det er en god "treff bil"  :-)

 

Ja,  - det er planen at den skal have en overhaling over de næste par år, og kommer derefter stærkt tilbage.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sol, varmt, godt vær, god mat og god stemning. Landstreff 2017 er hittil minst like bra som tidligere. Torsdag var det grilling i tropicanahagen. Fredag har vi vært på cruising til Hemsedal, hvor vi arrangerte bakkeløp med tidtakning. En del biler som fikk strekt litt på girene da.

 

 

Bilder kommer etter hvert. Det legges ut noen på facebookgruppa Mercedes-Benz Entusiastklubb sånn i mellomtiden.

2017-05-25_17_24_34.thumb.jpg.245f9364b80c23648732b8e7efc45c68.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja hva skal en si om årets landstreff. Sliter litt med å finne ord som enkelt beskriver landstreffet for 2017. I mangel av bedre ord er det bare å hoppe i det. Dette var landstreff nummer 15 å det var det beste treffet som jeg har vært på, å alle jeg har snakket med har utrykket det samme. Noen av de som var på dette for første gang var litt skuffet over ser selv for at de ikke hadde vært på dette tidligere. Uansett hvor jeg såg så såg jeg blide og trivelige menesker som storkoste seg. Jeg møtte gamle kjente, litt nyere kjente, å noen som ikke har vært på treff før. Det var deltagere som er hard core mercedes entusiaster med enorm kunnskap, de som er over middels interessert, de som har det som hobby, de som er bare litt interesserte, å de som ble overtalt etter månedsvis med mas og lovnader. Felles for disse er at de storkoste seg å at de allerde nå lovet seg selv å stille til neste år. Jeg opplevde ikke noe tull eller noe misnøye, bortsett fra at disse dagene fløy altfor fort forbi. Jeg storkoste meg hele tiden på gol, men det var først på tur hjem at alle inntrykkene begynte å synke inn, å de gjorde skikkelige inntrykk.

Så det er på sin plass å takke Simen som har stått i spissen for å ha tilrettelagt for ett helt fantastisk treff, å ikke minst alle deltagere å alle andre som jeg ikke en gang har sett som har bidratt til tidenes beste landstreff.

 

Jeg tok i år faktisk bare ett bilde (ihvertfall som tåler dagens lys :-))) å det er ikke for at det ikke var noe å ta bilde av, men for at jeg var for opptatt med å oppleve, å bildene hadde slitt med å formidle den stemningen vi opplevde.

 

Så tusen takk alle sammen for et fantastisk treff.

 

f6d0f9eedcfbbb8b098a1b200c8ca83d.jpg

 

Sent fra min D5803 via Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Må bare få si meg helt enig med hva Tor Anton sier. Godt vær, god stemning, ingen som krangler, bare glade folk som koser seg på treff langhelga gjennom. Å utvide treffet med en dag føltes veldig riktig. Alt vi tidligere har gjort på lørdag ble nå spredd utover fredag og lørdag. Med grilling torsdag, ble det god tid til cruising, bakkeløp, årsmøte og en god middag foran hotellet fredag. Lørdag var det utstilling, quiz, hjulskiftekonkurranse, avstemming, mingling og middag i bjørnehallen.

 

Jeg stiller meg glatt bak påstanden om at dette var det beste landstreffet klubben har hatt noen gang. All ære til Simen Malerbakken og Simen Grasto for gjennomføring og orden på årets landstreff. Selv har jeg bare vært litt løpegutt i år, og ellers ikke hatt allverden med gjennomføringen å gjøre. Kanskje derfor det ble så bra? :)

 

 

 

Neste år er kristi himmelfart den 10. mai, og 2. pinsedag den 21. mai. Ingen av delene passer med langhelg siste helga i mai, men jeg håper styret finner en løsning for å få langt treff også neste år. Jeg er helt klar for å ta (enda) en ekstra fridag om det trengs.

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk for veldig mange veldig hyggelige tilbakemeldinger (Tar gjerne flere altså)

Tusen takk for ekstremt bra innsats fra alle som bidro.

Tusen takk til alle som deltok, uten dere hadde det blitt trist treff.

Tusen takk til hele klubben for et fantastisk landstreff.

Tusen takk til lokallaget fra Stavanger som bidro med bakkeløp, og stemme organisering.

Tusen takk til lokallag innlandet som fikset dekkskifte og parkering.

Tusen takk til Pers for organiseringen, nydelig mat, supre parreringer, og flott bidrag.

Tusen takk til talere, og idemakere.

 

En spesiell takk til Simen Grasto som bidro mer enn forventet hele veien.

Og en helt spesiell takk til hele klubben som igjen valgte å sette sin tillit til meg, for første gang har jeg blitt valgt til å lede klubben med 100% enstemmighet, jeg håper jeg klarer å levere slik dere ønsker.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...