W126 Posted January 23, 2017 Share Posted January 23, 2017 det hyler / metallyd fra venstre brems bak . Tenkte at det var småstein så jeg tok ut klosser og gjorde rent . Fortsatt periodisk lyd i lav hastighet . Blir borte når jeg trykker litt på bremsepedalen . Hva svar og tips får en ut av et slikt spørsmål ? på forhånd takk Takk for svar . Jeg får sjekke igjen som dere nevner + kanskje av med trommelen . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted January 23, 2017 Share Posted January 23, 2017 Steinen ligger nok ikke mellom klosser og skive, men mellom skive og bremseskjold. Det blekket som dekker baksiden av skiven. Eventuelt at blekket har fått seg en smell eller er rusta/vridd og tar borti skiva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Malerbakken Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 Det kan også være klokt å benytte støydempende pasta mellom kloss og calipper, benytt Aluminiumspasta eller keramisk fett, IKKE bruk kobberpasta som enkelte gjør, det tærer bare på stålet, og caliper ryker raskere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts