HåvardR Posted January 20, 2017 Share Posted January 20, 2017 Hei! Er på utkikk etter nye/lite brukte senkefjærer og/eller sportsdempere i god stand. Har du noko liggande vil eg høyre frå deg! Skal stå på ein 93 mod 190E 2 liter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Vi har rabatt hos brakes.no Ser en annonserer 2 bilstein dempere på finn til 2500, legger du på litt så har du fjører og 4 dempere nytt fra brakes Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HåvardR Posted January 21, 2017 Author Share Posted January 21, 2017 Takk for tips! Var ikkje klar over at vi hadde rabatter der, men denne bilen er meir på budsjett så i første omgang tenker eg eit sett med evt lite brukt, om nokon har det liggande! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 Verdt å sjekke uansett. Da jeg kjøpte sist så betalte jeg mindre for nytt enn det folk forlangte av brukt. Skal du noe lavere enn sportline så bør du uansett ha andre dempere Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts