Leif Posted January 17, 2017 Share Posted January 17, 2017 Heisann! Etter en liten sveisejobb og kobbla på igjen batteriet sa det baret klikk når jeg vred om nøkkelen. Allt ser ut til å virke, bla lys i displayet og kjørelys. Har gjort følgende: bytta starter, bytta batteri, sjekka jording fra motor til chassie, strømkabel til starter samt jording på batteri og polsko. Har låst og låst opp bilen men til ingen nytte så nå begynner jeg å gi opp. Kjørelysa blir mye svakere idet jeg prøver å starte, så det kommer rikelig med strøm fram til starteren. Er det noen som har noe formening om hva det kan være?? :? Sjekka det jeg tror er releet til tenninga i boksen på venstresida i motorrommet, skal prøve med et annet rele imorgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Posted January 18, 2017 Author Share Posted January 18, 2017 Idag har jeg hvert på høggern og skaffa et k40 rele. Nå slår plutselig ikke innslage på starteren inne heller, det bare klikker et klikk i releet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts