Patricksaether Posted January 14, 2017 Share Posted January 14, 2017 Hei. For en god del år tilbake så var det en w202. usikker på om det var c180, c200, c220, men ihvertfall godkjent med turbo dette gjelder bensin utgaven. den var ute for salg på autodb.no hadde vært moro om det var noen inne på forumet her som viste eller er eier av den bilen, kunne gjerne tenkt å spørre om han var interessert i å selge den. Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvem og hvor den befinner seg, mulig at det er flere w202 bensin turboer godkjente på norske skilter. Men da er jeg interessert i å komme i kontakt med denne personen. takker på forhånd for de som hjelper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted January 14, 2017 Share Posted January 14, 2017 I vår og sommer låg det en 202 med m111 og turbo til salgs på finn. Det er prosjekt tråd om den her på forumet, så mulig det er annonse her på forumet også Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted January 14, 2017 Share Posted January 14, 2017 Dåg ikke godkjent, men det er jo lettere nå enn tidligere Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts