Classic Posted January 13, 2017 Share Posted January 13, 2017 Noen her som har erfaring med å restaurere treverkspaneler i Mercedes? Jeg har en 2003 modell med Birds Eye Maple treverk, og panelet på føredøren har med årene fått et par sprekker jeg ønsker å fjerne. Jeg har prøvd å polert de opp, men visste på forhånd at det må hardere metoder til. Er treverket lakkert med en slags klarlakk? Ser for meg at denne må slipes vekk, og den må lakkeres opp igjen. Men jeg blir ikke klok på hvordan dette er. Fint om noen med erfaring kan gi innspill her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Classic Posted January 16, 2017 Author Share Posted January 16, 2017 Ingen som har innspill her? Vegrer meg for å skifte ut hele panelet pga. konturene i treverket jeg er så heldig med i bilen min. Mye kvist i fuglelønnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts