ulven Posted January 10, 2017 Share Posted January 10, 2017 Hei, er det noen her på forumet som har software og utstyr for å kunne aktivere en tempomat stikke i en 2008 viano ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted January 10, 2017 Share Posted January 10, 2017 Jeg fikk dette gjort på en viano, men måtte på et autorisert verksted. Årsaken var visst at det måtte sendes en kode fra bilen til Tyskland (blei det sagt) via Star og deretter fikk man en kode i retur som så aktiverte tempomaten. Tok 5 minutter hos BOS Ålesund. Om dette er eneste måten vet jeg ikke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulven Posted January 10, 2017 Author Share Posted January 10, 2017 Jeg fikk dette gjort på en viano, men måtte på et autorisert verksted. Årsaken var visst at det måtte sendes en kode fra bilen Tyskland (blei det sagt) via Star og deretter fikk man en kode i retur som så aktiverte tempomaten. Tok 5 minutter hos BOS Ålesund. Om dette er eneste måten vet jeg ikke. ok, hva betalte du for det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted January 10, 2017 Share Posted January 10, 2017 Ingenting. Jeg tok service samtidig, men kunne ikke se på faktura at de tok betalt for det. Bytta rattakseldeksel og monterte stikka selv før jeg leverte den dit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulven Posted March 7, 2017 Author Share Posted March 7, 2017 da er min cruise i orden, kostet 1300,- da aktiverte de den og prøvde også å aktivere automatisk innfelling av speilene, men det lot seg ikke gjøre... og samtidig sjekket de med tyskland vedr km stand at den stemte, noe den gjorde (import bil) 2008 modell og gått 94.000 bare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts