Frednaf93 Posted January 10, 2017 Posted January 10, 2017 Har en 1993 s420 hvor jeg er nokså fornøyd med lydnivå og klarhet i lydkvaliteten som det er fra før, men ønsker noe heftigere bass enn hva som er originalt. Har i min andre bil gjort det så enkelt som å sette inn en basskasse og forsterker som tar endel plass midt i bagasjerommet, noe som ikke gjør noe for min del da bilens originalitet og utseende er passert et nivå der jeg ikke bryr meg stort lenger... Derimot i s-klassen er jeg opptatt av at alt skal se ordentlig og nokså originalt ut. Planlegger derfor å bytte ut de elementene som allerede sitter i hattehyllen med noe annet som passer. Kan eventuelt skjære til plass for større elementer til den grad det lar seg gjøre. I bilen sitter originalspilleren fra becker som jeg skal gjøre mitt for å beholde der og som jeg har lest meg frem til er det 4 x 6.5" elementer som sitter i hattehyllen. Regner med å bruke litt penger og den tid det tar på dette selv om jeg er langt ifra erfaren på området. Er det noen som har forslag til utbytte elementer/amplifier som spiller godt ? Eventuelt hvor store elementer som lar seg installere med tilpassing ? har lest meg frem til at 6.5" kanskje ikke er den beste størrelsen å velge til slikt og at man heller burde gå for 8" og oppover ? Quote
Recommended Posts