Erlend Posted January 9, 2017 Posted January 9, 2017 Mange vil ha lavere fjæring på bilene sine men jeg er ute etter høyere. Jeg synest bilen er veldig lav selv om fjærene foran er bare noen mnd gamle og jeg har de tykkeste fjærputene foran. Det er heller ikke noe galt med fjærskålene heller. (Ikke ennå iallfall ) Er det noen som har erfaringer eller kunnskap om hvor mye jeg kan få heiset bilen? Er det en "taxi versjon" demper og fjører å få tak i ? Eller bad road option? Det banker og slår litt og bak når jeg kjører over kumme lokk og slikt og så noe må jeg bytte ut. Har og at den står og kjinner (el start) ei stund før den starter når det er kald. Det er foresten en 270 cdi. Noen med tips og løsninger til mine problem stillinger?? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Tor Anton Posted January 9, 2017 Posted January 9, 2017 Du kan gjøre det så enkelt at du kjøper fjører til en elegance da. Er den lettere å starte om fronten peker oppover? Det står mye om dette på forumet. Det er nevnt glødeplugger, o-ringer som slipper inn luft, slitt pumpe +++ Quote
Erlend Posted January 9, 2017 Author Posted January 9, 2017 Du kan gjøre det så enkelt at du kjøper fjører til en elegance da. Er den lettere å starte om fronten peker oppover? Det står mye om dette på forumet. Det er nevnt glødeplugger, o-ringer som slipper inn luft, slitt pumpe +++ Jeg har skiftet noen o-ringer som går inn på filter og på inn på railen inn mot torpedo vegg. Glemte å legge ved bildene i første post så her kommer bilder av hvor lav den er foran. Tenkte og fjører men er det ikke noe kortere dempere og på avantgarde ? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Tor Anton Posted January 9, 2017 Posted January 9, 2017 Demperene er litt kortere så du må bytte de å ja, men det må du uansett åssen du heiser den Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
Marevan Posted January 9, 2017 Posted January 9, 2017 Om den er hard, spesielt bak, så kan vel gasskulene være gående? Min har erfaring med S211 er at de er fløyelsmyke, selv avantgarde. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote
Erlend Posted January 10, 2017 Author Posted January 10, 2017 Om den er hard, spesielt bak, så kan vel gasskulene være gående? Min har erfaring med S211 er at de er fløyelsmyke, selv avantgarde. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Nei den er ikke hard men det slår som om noe er løst. Visst jeg kjører rolig over fartshumper så er den myk. Er det et kjent problem med at demperene kanskje kan ryke i noen feste anordning uten at de er utslitt? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Recommended Posts