Arvidhil Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Har kjøpt Arnott luftbelger til min s211 på Ebay. Står på papirene at de skal passe til denne bilen. Men ved montering passer ikke den originale kontakten inn på den nye belgen. Original kontakten har 3 poler men på Arnott belgen er det bare 2. Noen gode råd utover å ta alt bryet å få disse returnert til Tyskland og så få bestilt nye ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Sørensen Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Hvordan utgave av s211 har du? Jeg vurderte arnott belger på en s211 fra 2007 som jeg hadde for et par år siden. Men når jeg sa til arnott at jeg hadde classic sa de at det ikke ville passe. Belgene til arnott passer visst kun til avantgarde. Sent fra min SM-G935F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arvidhil Posted January 10, 2017 Author Share Posted January 10, 2017 Det er en Avantgarde. Tror problemet er at jeg har fått feil del da disse trolig passer til 211 uten Airmatic. Arnott leverer både til med og uten Airmatic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
augu Posted January 11, 2017 Share Posted January 11, 2017 Biler uten airmatic skal ha arnott belg a2726. Biler med airmatic skal ha arnott belg a2724. Så kan du jo se hva det står på eskene dine Sent fra min SM-G928F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
augu Posted January 11, 2017 Share Posted January 11, 2017 Har selv arnott belger på min s211 å er veldig fornøyd med dem. Kjørt i vel 1 år så langt. Sent fra min SM-G928F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyde Posted January 11, 2017 Share Posted January 11, 2017 Takk for informasjon, jeg er ny her og jeg snakker ikke norsk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts