Ben Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 Har frontspoiler til salgs. Skal passe til -94 mod s124. Har ikke pakket den ut. Ikke lakkert, kun grunnet. Har ikke anledning å montere den. Kr 4.000,- med frakt. Bud. Mvh 😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marevan Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 Hvordan står den til org sideskjørt? Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Posted January 7, 2017 Author Share Posted January 7, 2017 Beklager. Ingen formening om det. Tipper det blir helt fantastisk flott 😊 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marevan Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Hvor i landet? Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Posted January 9, 2017 Author Share Posted January 9, 2017 6729 Kalvåg. Kan sende, no problem.😊 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Posted January 12, 2017 Author Share Posted January 12, 2017 Ingen som vil ha en spoiler til kr 3.500, med frakt? Jeg vil ikke montere den med det første og da selger jeg den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marevan Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 Kan du ta litt flere bilder, og si noe om produsent og passform /kvalitet. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Posted January 13, 2017 Author Share Posted January 13, 2017 Kvaliteten ser og kjennes bra ut😁. Stiv og solid. Fint grunnarbeid med grunning påført. Feste i metall. Passform er umulig å vite siden den aldri er blitt montert. Er som nevnt ikke pakket den ut.... Selger jeg kjøpte den av har kun fått gode og positive tilbakemeldinger 🙂 av andre kunder om kvalitet og som beskrevet at skal passe på akkurat denne type bil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Posted January 13, 2017 Author Share Posted January 13, 2017 Et til bilde av spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benjamin Posted January 15, 2017 Share Posted January 15, 2017 Ser bra ut! Synd jeg ikke har noen bil å ha den på for øyeblikket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Posted January 15, 2017 Author Share Posted January 15, 2017 Det var synd. Du kan jo begynne med den og bygge bilen på😁👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benjamin Posted January 15, 2017 Share Posted January 15, 2017 Det var synd. Du kan jo begynne med den og bygge bilen på😁👍 Haha, ja kanskje det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts