Ben Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 Heisann. Jeg har startproblemer. Må kinne mye og lirke litt med gasspedalen når motor er kald. Jeg tror at den suger falsk luft en plass og diesel virker som går tilbake i tank. Starter lett ellers. Tips mottas med takk. Dette er diesel. S 124 -94 mod, 300td. Mvh 😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Posted January 11, 2017 Author Share Posted January 11, 2017 Nå er det blitt bedre😁! Tror du ikke at flatsikringen på glødereléet var av😯?! Noen som veit størrelse Amp på den. Måtte sette noe mellom imidlertidig... Men synes den er tregstartet😕 allikevel. Må kinne et par, tre ganger før den starter. Er det normalt😯, kanskje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmh300tdt Posted January 13, 2017 Share Posted January 13, 2017 hmm, er bare å sjekke om du finner lekasjer på dieselen ein plass, første eg ville beggynt med er å skifta o-ringer på toppen av pumpa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts