RuneT Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 Hos meg jukser den. Den skal låse opp bilen når man berører håndtaket på utsida, og du skal kunne låse opp og igjen bilen ved å trykke på den lille knappen på samme håndtaket. Problemet er bare at dette kun virker i minusgrader. Noen som kjenner til hvordan dette er konstruert? Tenker å ta ut låsekassa og fikle litt selv, men hvis dere mener at dette bare er å kjøpe ny så blir det vel til det. Litt kjipt å demontere og så kan det ikke fikses og man må montere igjen og vente på ny og ta samme jobb en gang til..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 Er det ikke selve håndtaket som er defekt da? Har din bil konduktive håndtak eller har de fysiske knapper som på f.eks. 211? Jeg har selv byttet flere av håndtakene på min bil (med fysiske knapper), formodentlig på grunn av fuktskader fordi enten en eller begge knappene/funksjonene ikke fungerte. Feil på låsekassen arter seg vanligvis annerledes, og da gjerne ved at låseknappen fyker opp og ned noen ganger eller at døren fysisk ikke kan lukkes lenger (solenoiden henger seg opp i "låse-opp-modus"). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted January 7, 2017 Author Share Posted January 7, 2017 Mener det er et sånt som jeg lunker til bare at det er blått. Ser mange av den mangler den firkanta knappen, men min har samme som denne: http://www.ebay.com/itm/2007-MERCEDES-GL450-X164-FRONT-LEFT-DRIVER-SIDE-DOOR-HANDLE-OEM-1647600934-/142145678889?hash=item21188aee29:g:umsAAOSwzaJX~SW5&vxp=mtr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted January 7, 2017 Share Posted January 7, 2017 I så fall har du vel en knapp på innsiden av håndtaket også, altså i hele håndtakets lengde? Da er det samme type som på 211 (altså med fysiske knapper), som tidvis ryker på grunn av vanninntrenging. Bytt håndtaket så tipper jeg du har orden på det igjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts