BjørnEinar Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 Hei! Ny på forumet her, og med ny MB-modell, nærmere bestemt en W123, 1983 230TE Jeg skal kvitte meg med 4stk pene Lorinserfelger, 16" med nesten nye dekk. Hva er markedspris for noe sånt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kongeorn Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 Hei, solgte 4 slike i sommer for 6000,-. Og til orientering, felgene var pene men dekk var utslitt. Mvh Øyvind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted January 5, 2017 Share Posted January 5, 2017 Jeg ser ofte lorinser i flere varianter på finn +++ De har ligget fra 1500-9000. Stand på felger og dekk er jo relevant. Noen er nylig pusset opp å andre er vanlige brukte hjul. En må nok være åpen for innspill/bud. Treffer en på den rette å dimensjonene stemmer så er det utrolig hva folk gir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BjørnEinar Posted January 5, 2017 Author Share Posted January 5, 2017 Takk for gode svar.👍 Felgene var visst nye/ubrukt før dekkene ble montert. Høres ut som det går an å legge de ut til 7500,--8.000,- da😊 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth.L Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 Bra remse med lodd i felgene til å være nye. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts