Jump to content

Star vil ikke starte, får feilkode Hva (1.2)503.9912.

larsianer

Recommended Posts

Jeg sliter med å få min sds til å,starte, det er en china c4, kommer bare opp en feilkode når jeg prøver å starte xentry

Legger ved bilde av kodene

Ser ut som jeg ikke får komme inn på netverket road24h

Håper noen har et tips hær

IMG_0184.thumb.JPG.3687e3e5f25f35c0066883b129780b87.JPG

men det fungerer med kabel ?

vist det fungerer med kabel så må du sette opp trådløs biten. søk på youtube så finner du ut av det. du må ha kablen koblet til pc når du ska sette opp c4 trådløst

edit: regner med du hadde satt mux på trådløst da, og den får ikke kontakt. vist ikke så må du gjøre det først å prøve.

svært ofte så er ikke disse kina c4 satt opp trådløst (selv om du har kjøpt en pakke med maskin og mux, og har du bare kjøpt mux og evt hd så er de ikke satt opp)

er somsagt gode beskrivelse av hvordan dette skal gjøres på youtube. og absolut å anbefalle å gjøre, da har forsatt mulighet å bruke den vist kabel porten går sund.... som kan skje vist det er en LQ mux, vist det er en HQ mux så er de rimelig holdbar.

en annen sak er jo hvordan trådløs kort som står i mux. en del av disse er levert med rimelige dårlig kort med crapy signalstyrke.

vist du skal skifte kort så er det ikke alle slags kort som går an å bruke... var vel kort med atheros chipset som måtte brukes.

(er en del år siden jeg plagdes med dette så mulig det er forandret seg nå)

Circuit 30/31 greiene minner veldig om at den har hatt kontakt med internett og fått en oppdatering fra Mercedes og dermed blitt låst...

Det er veldig viktig at pc´n som brukes til de her Kinagreiene ikke er tilkoblet internett.

korrekt

vist en skal bruke den på nettet så bør en fjerne automatisk oppdatering på xentry og das, og sørge for å ha blacklist fix.

vist en sef. ikke har kjøpt en kina star med abonnement til scn coding. noe som er dyrt og abonnemente har en kort varighet.

en annen ting er at en bør sjekke at det ikke er dato på hvor lenge xentry abonnementet varer, og vist det er dato så husk å stille dato tilbake før det går ut. evt klone disken slik at du har mulighet å re-installer alt tilbake vist det låser seg. (enklest og minst arbeid)

Nå har jeg funnet ut, hvorfor jeg ikke får kobla til mux, jeg får ikke den menyen opp, som man skal skrive ip i!!

Slik ser det ut, og jeg har ikke noe boks for å krysse av for wlan parameters,road

Legger ut bilder av hvordan det skal se ut, og hvordan det ser ut hos meg

Slik skal det se ut, ifølge bruksanvisningen

IMG_0192.thumb.JPG.ac1592e209f1dbd899bc3a07d240fd81.JPG

prøv å trykk på fastnøkkelen/skift nøkkelen på muxen å se om den kommer opp på trådløs. evt prøv å bla på noen av de andre knappene å se om du får opp trådløs. men mener å huske det var fastnøkkelen. har ikke rørt muxen min på lenge, sia den alltid står på trådløst.

kan hende at trådløs kortet ikke fungerer. hvilken kort er det som står i den?

Ang trådløskortet som står i, så er det noe jeg fikk med, det lyser rødt, men det er sikkert pga csd??

Når jeg trykker på skiftnøkkelen, så kommer det bare opp mac kode, det er alt som har med nettverk å gjøre på mux, den ligger nå hos min kompis, som driver på!

Jeg skal finne produsent av trådløskortet i morgen,regner med det skal være grønt lys i trådløskortet

vist kortet fungerer så skal det komme opp trådløst. og du skal kunne finne muxen, på pc'en selv om den ikke klare å koble opp.

kanskje de har satt in et kort med feil chip set. da vil ikke trådløs biten fungere.

eks. vist de har satt inn et 630+ kort med revisjon før 2,3. så vil ikke trådløs biten fungere. samme er det med f.eks d-link1330 med en el annen revisjon så fungerer det heller ikke

Ang trådløskortet som står i, så er det noe jeg fikk med, det lyser rødt, men det er sikkert pga csd??

Når jeg trykker på skiftnøkkelen, så kommer det bare opp mac kode, det er alt som har med nettverk å gjøre på mux, den ligger nå hos min kompis, som driver på!

Jeg skal finne produsent av trådløskortet i morgen,regner med det skal være grønt lys i trådløskortet