MercedesW124 Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 Noen som vet hva denna kan være verd?.. 1987 200 forgasser, 203000km. Helt original bil og så godt som rustfri. Takluke, el vindu foran, el antenne, nakkestøtter bak, armlene foran av ekstrautstyr. Svart stoffinteriør med lite hull på førerstol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Tømmerås Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 Rustfrie utgaver av disse blir å stige i verdi fremover, så det lureste er å vente med å selge. Kjøpte selv en rustfri 1988 190E for 4000,- for tre år siden og den skal beholdes som veteranbil når den oppnår den statusen til neste år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Du vil få en god pekepinn hvis du sjekker på tyske annonsesider som mobile.de og autoscout24.de. Fine og originale biler vil stige i pris fremover, så har du mulighet til å beholde den og holde den godt vedlike er det bedre enn penger i banken. Uoriginal spoiler og hjulbuelister trekker ned for originalpolitiet, samtidig som det er tidsriktig tilbehør. Tilstand har mye å si for prisen, og det er umulig å se ut fra et bilde. Er bilen i normal god stand vil jeg anta du kan få rundt 30.000 for den i dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MercedesW124 Posted January 3, 2017 Author Share Posted January 3, 2017 Kan få tatt den ut en dag for flere bilder. Står til vinterlagring nå. Spoileren er en Hella spoiler og bare satt oppå for anledningen. Fritt for rust bak hjulbuelister. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atmobil Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Hva en fin W124 er verd her i landet vet jeg ikke men med tanke på tidligere erfaring så er verdien her i Norge vesentlig lavere enn Tyskland og resten av Europa. Jeg vil tro at om du legger den ut for salg til f.eks. 30 000 så vil du få bud på 5-10 000 og mye respons fra folk som hverken snakker eller leser norsk spesielt bra (selv om de faktisk er født her). Mange unge gutter som vil ha en jordebil eller israce bil eller noe annet tullete prosjekt. Har du mulighet så behold den så lenge som mulig selv, jeg tror W124 er på lavpunktet verdimessig nå og om 10-15 år så vil skikkelig fine eksemplarer koste masse penger (forhåpentligvis). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts