Henning Bruun Posted December 30, 2016 Posted December 30, 2016 er det noen som vet hvordan jeg kan finne donorbilen til en motor via motornummer??? er det mulig å bruke epc/wis? Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 30, 2016 Posted December 30, 2016 Man skal jo kunne sjekke om bilen er matching number, så det burde da gå. Har ikke motornummer noen av dem samme sifrene som i chassisnummeret? https://en.wikibooks.org/wiki/Vehicle_Identification_Numbers_(VIN_codes)/Mercedes-Benz/VIN_Codes matching number car and engine w123 Quote
Tor Anton Posted December 31, 2016 Posted December 31, 2016 Da jeg skulle ha noe til den ene m111 motoren min så oppga jeg motornummer hos bos, å da fikk jeg utskrift på all mulig data på bilen den hadde sittet i. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
Henning Bruun Posted December 31, 2016 Author Posted December 31, 2016 har prøvd med epc, men det hjelper ikke mye Quote
Olaf Posted December 31, 2016 Posted December 31, 2016 En trafikkstasjon burde kunne finne det ut. Med vennlig hilsen, Olaf Quote
Henning Bruun Posted January 7, 2017 Author Posted January 7, 2017 har vært hos min lokale mb-forhandler. dem fant det med en gang, men ville ikke fortelle meg noe annet enn at donorbilen aldri har gått i norge eller vært innom det norske forhandlernettverket. det eneste han ville si var at motoren kom fra en -94 w124. Quote
Olaf Posted January 7, 2017 Posted January 7, 2017 Svensk Bilprovning, kanskje? Med vennlig hilsen, Olaf Quote
Tor Anton Posted January 8, 2017 Posted January 8, 2017 da hadde jeg ringt til en annen mb forhandler. Min hadde heller ikke vært reg i norge noen gang Quote
Recommended Posts