Jump to content

1998 S202 selges i deler

Bjarte

Recommended Posts

Har en S202 med mange fine deler som selges, evnt hele bilen for hbo vrakpant.

Alle 4 kalippere er relativt nye, samme med bremsekiver og klosser. stemplene i kalipperne glir fint med handmakt.

Lyktene er er av orginale xenon, og koster 10k nye. lykteglassene er 2 år gamle.

ellers er motor i god stand, har gått ca 340`men går på 0,5 på mila og bruker ingen olje.

girkassen er også fin, med oljeskift og flushing utført i 2013 eller 14.

bakluken er den eneste delen som ikke har rust om noe karroseri skulle være av interesse.

Bilen er kjørbar, men viskermotor klarer kanskje 50 visk til før den stopper opp, og bilen starter ikke mellom 30-70 grader. når den er kald eller helt varm starter den fint.

EU- ok september 16, bilen er igrunn i  god teknisk stand og nesten synd å vrake den før neste eu - men har hatt denne bilen i snart 7 år og orker ikke mer, så skiltene blir levert inn før årskifte.

her er det mye bil for ingen penger.

rust på karroseri er vel en selvfølge på denne modellen, men jeg spanderte på mercasolbehandling inkl. sandblåsing når jeg kjøpte den, så den er meget fin under.

fjører fremme er også nesten nye.

bilder kan selvfølgelig legges ut på forspørsel, men jeg gidder rett og slett ikke uten at noen vil se den.

bilen har også diesel til 5-600 kroner på tanken som følger med i prisen  :lol:

ombygningsett til webasto, som ladri ble satt inn selges også. settet kostet 3-4000 nytt, og ligger i esken enda. kan benyttes til biler som har thermo top c som kjørevarmer, men ingen sirkulasjonspumpe.

settet innholder sirkulasjonspumpe, webasto-uret og ledningsnett, som skal være "bolt on"