VidarT Posted December 19, 2016 Share Posted December 19, 2016 Hei, har kommet over en v123 i relativt dårlig stand, men ikke noe som er umulig med god tid. Så det jeg lurer på er hvor skjeldne er disse egentlig? Hva kan jeg f.eks få ut av den om jeg setter den istand igjenn. Ikke full restaurering, men EU-med skilt og grei stand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harald Posted December 20, 2016 Share Posted December 20, 2016 Det finnes ca. 10 registrerte V123 i Norge, de aller fleste med 300D motor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 29, 2016 Share Posted December 29, 2016 Det som er så synd med limo i Norge, er at dem er så i elendig forfatning. Jeg har til gode å se en hel limo. Dem aller fleste er herjet i stykker, eller lagret dårlig over tid. Det er ikke så lett å få noe til dem lengre heller. Du har ebay, men du vil sitte igjen med en bil som er like dyr som å kjøpe en bra i Tyskland. Spørs hvor du legger lista selvfølgelig, men du spør i et entusiastforum, så du må regne med entusiastsvar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-MO Posted December 30, 2016 Share Posted December 30, 2016 Det som er så synd med limo i Norge, er at dem er så i elendig forfatning. Jeg har til gode å se en hel limo. Dem aller fleste er herjet i stykker, eller lagret dårlig over tid. Det er ikke så lett å få noe til dem lengre heller. Du har ebay, men du vil sitte igjen med en bil som er like dyr som å kjøpe en bra i Tyskland. Spørs hvor du legger lista selvfølgelig, men du spør i et entusiastforum, så du må regne med entusiastsvar Støtter den, dei aller fleste eksemplar i Norge er utfesta, utkøyrde og opprusta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts