Jump to content

Spørsmål angående kjøp av v123 (limo)

VidarT

Recommended Posts

Hei, har kommet over en v123 i relativt dårlig stand, men ikke noe som er umulig med god tid. Så det jeg lurer på er hvor skjeldne er disse egentlig? Hva kan jeg f.eks få ut av den om jeg setter den istand igjenn. Ikke full restaurering, men EU-med skilt og grei stand.

• 2 weeks later...

Det som er så synd med limo i Norge, er at dem er så i elendig forfatning. Jeg har til gode å se en hel limo. Dem aller fleste er herjet i stykker, eller lagret dårlig over tid. Det er ikke så lett å få noe til dem lengre heller. Du har ebay, men du vil sitte igjen med en bil som er like dyr som å kjøpe en bra i Tyskland. Spørs hvor du legger lista selvfølgelig, men du spør i et entusiastforum, så du må regne med entusiastsvar  :lol:

Det som er så synd med limo i Norge, er at dem er så i elendig forfatning. Jeg har til gode å se en hel limo. Dem aller fleste er herjet i stykker, eller lagret dårlig over tid. Det er ikke så lett å få noe til dem lengre heller. Du har ebay, men du vil sitte igjen med en bil som er like dyr som å kjøpe en bra i Tyskland. Spørs hvor du legger lista selvfølgelig, men du spør i et entusiastforum, så du må regne med entusiastsvar  :lol:

Støtter den, dei aller fleste eksemplar i Norge er utfesta, utkøyrde og opprusta.