Jsaavedra Posted December 19, 2016 Share Posted December 19, 2016 Hei, Jeg har en W211 200 kompressor og ønsker å bytte registerkjede på den. Jeg har sett på internett noen merker som «Febi bilstein» som selger komplett sett men når jeg søker på det ved å bruke mitt registrerings nr. kommer det registerkjede med to ulike antall kjedeledd en med 106 og en med 142. Er det noen som kan hjelpe meg for å bekrefte hvilken av dem kan jeg bruke? Takk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted December 19, 2016 Share Posted December 19, 2016 Jeg såg for ikke lenge siden en annonse på finn.no der et firma solgte delene til denne jobben, samt at de annonserte at de kunne gjøre jobben. De bør kunne svare på dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jsaavedra Posted December 19, 2016 Author Share Posted December 19, 2016 Hei Tor, Takk for tipset. Jeg får prøve det, jeg har prøvd med å ringe til andre steder men kunne ikke svare på det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Classic Posted December 19, 2016 Share Posted December 19, 2016 Hør på din lokale Mercedes-forhandler. Få de til å sjekke opp registreringsnummeret i EPC, så ser de hvilket kjede du skal ha. Da får du delenummeret også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jsaavedra Posted December 20, 2016 Author Share Posted December 20, 2016 Hei, Takk for tipset! Skal prøve å kontakte Bertel O. Steen og høre om dem kan gi meg slik informasjon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts