FrodeS Posted December 16, 2016 Share Posted December 16, 2016 Hammond, Clarkson and May er på lufta igjen. Denne gang med The Grand Tour på Amazon Prime Video. . Det er tilbud nå med 7 dager gratis prøveperiode, og deretter 3€ / mnd, før det etter 6 mnd går over til standardprisen på €6 / mnd. Første episode er fortært, og jeg gleder meg til fortsettelsen. Even, 4 dager gammel, får en liten dose kultur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErikAak Posted December 17, 2016 Share Posted December 17, 2016 Har sett alle så langt og blitt godt underholdt! Samtidig føler jeg at det blir mer og mer tull og fjas - til tider for mye (slik at det blir uinteressant og lite underholdende). At konkurransene er scriptet visste vi for så vidt fra før, men nå blir det så tydelig at jeg mister den lille illusjonen av ektehet som jeg hadde tidligere. Savner også mer tester og konkurranser av og med "vanlige" biler. Gjerne semi-gamle fra 90-tallet. Nå "gørter" jeg mye her, så misforstå meg riktig - det er fortsatt veldig severdig! Og det er heldigvis fortsatt mye usett Så forresten et klipp av nye Top Gear med Matt LeBlanc her en dag, laget etter Chris Evans valgte å slutte. Det var absolutt underholdende! Sånn sett var gamle Top Gears undergang heldig da vi nå har to fete bilprogrammer vi kan følge PS: Excellent parenting skills Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted December 18, 2016 Author Share Posted December 18, 2016 Sånn sett var gamle Top Gears undergang heldig da vi nå har to fete bilprogrammer vi kan følge Enig i den. Jeg syns sesong 23 av top gear var bra. Har ikke sett noe av de uten Evans ennå. Even og jeg har pløyd gjennom episode 2 av The Grand Tour nå. Han så ikke egentlig ut til å bry seg så mye. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 7, 2017 Author Share Posted April 7, 2017 Jeg henger litt etter, men har kommet til sesong 1, episode 9. Her lager Jeremy "the excellent", Landrover D2 understell, og R107 karosseri. Fantastisk kreasjon. Anbefales! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odin E Posted November 3, 2017 Share Posted November 3, 2017 Trailern for sesong 2, ser ut som det blir en episode med en S123 i en av hovedrollene. Sent fra min G3112 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted November 3, 2017 Author Share Posted November 3, 2017 Gleder meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts