FrodeS Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Hei. Giro for medlemskontingent i Mercedes-Benz Entusiastklubb ble sendt ut på e-post den 26.11.2016. Alle som betaler innen 18.12.2016 er med i trekningen av et gavekort på kr. 1000,- . Vi håper du har hatt glede av medlemskapet i 2016, og velger å fortsette med oss inn i 2017. Husk at klubben drives på frivillig basis, og registrering av innbetaling og utsendelse av medlemskort er mye jobb. Jo flere som betaler tidlig, jo enklere blir det for medlemsansvarlig. Skulle du mot formodning ikke ha mottatt giro, så let gjerne litt i e-posten din. Den kan ha havnet i spam-filter. Om du trenger den tilsendt på nytt, kontakt medlemsansvarlig@mbek.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rockeren Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Jeg meldte meg inn på Oslo Motor Show, var det sånn at det gjaldt i 2017 også? Hukommelsen er ikke helt oppdatert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted December 15, 2016 Author Share Posted December 15, 2016 Jeg meldte meg inn på Oslo Motor Show, var det sånn at det gjaldt i 2017 også? Hukommelsen er ikke helt oppdatert Stemmer, det gjaldt resten av 2016 og hele 2017. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts