Oysteinbno Posted December 13, 2016 Share Posted December 13, 2016 Etter å ha vært helt fri for strøm så virker ikke noen lys på tilhengerkontakten lengre. Noen som har vært borti dette ?? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Sørensen Posted December 13, 2016 Share Posted December 13, 2016 Ring Oslo Bilstereo og hør med de de monterer mye hengerfester, og har spesialisert seg på tyske merker. Www.oslobilstereo.no Sent fra min SM-G935F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Etter å ha vært helt fri for strøm så virker ikke noen lys på tilhengerkontakten lengre. Noen som har vært borti dette ?? Sent from my iPhone using Tapatalk Er det samme henger som du har brukt tidligere? Jeg prøvde en henger med ettermonterte led-lamper på 211'n vår. Siden led-lampene oppfører seg litt annerledes enn vanlige, skjønte rett og slett ikke bilen at det var henger der, og tente ikke lysene. Eneste var bremselys, der jeg antar det muligens er noe fail-safe, som gjør at de tenner uansett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts